danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

3 hét szünet? Jóféle:)

2009.07.08. 01:14 Dancika

Juppi, elkezdődtek az edzések megint. Szóval vége a nyárnak. Funky;) Olyan érdekes dolog ez. Emlékszem, úgy másfél héttel ezelőtt arra gondoltam, hogy milyen jó lenne most focizni, mert hogy hiányzik, stb. Most meg... hát igen. Senki sem szeret 30 fokban focizni. Pontosabban 35-ben inkább mivel műfüvön melegebb van. A mai még  oké is volt talán, hiszen csak játszottunk(még is csak 1. edzés), de majd később. Rossz is belegondolni. Alapozás...nee:( Emlékszem még tavaszi szezon előtti alapozásnál mi volt: kondi, spinning, 3x6 kör edzések végén, és még annyi szörnyű dolog:D De legalább 0 fok volt:) Na de most nem sírok itt tovább, azért örülök is. Hisz nem azért járok edzésekre, mert utálom ezt csinálni, csak azért néha tényleg rossz, mikor mi ott futunk, és arra gondolunk, hogy a többiek most pollackon ugrálnak:D Meg év közben. Mikor mi Nyíregyházáról utazunk haza éjszaka, és a többiek meg buliznak:D Na most már leállok! Vannak jó dolgok is. Hisz ismét saját korosztályomban vagyok, és ennek örülök. Persze jó volt tavaly is idősebbekkel, de ez azért más. Ott mi voltunk a ,,kicsik,,. És az sose jó:D No meg a csapatunk se gyenge. Bizakodok/bizakodunk. Reméljük jobb eredményt érünk el mint az elmúlt évben:)

Másik. Mivel kicsit untam a fejem, olvasgattam a blogom, és észrevettem, hogy hihetetlen sok helyesírási hiba van benne:D Na ez azért van, mert lusta vagyok elolvasni a bejegyzéseket. Eleinte még úgy volt, hogy megírtam, és 1szer, 2szer átolvastam. Most már nem. Szóval bocsi:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr571233377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása