danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

USA: utazás, 1.nap

2010.07.08. 03:10 Dancika

Hát itt vagyok:) 6-án h ajnali 2kor indultunk el apával Pestre. 5re ott is voltunk, aztán jegyeket át kellett venni, stb. Lassan elérkezett a 6 óra, és elköszöntem apától, ő meg megmutatta, hogy honnan fogja nézni a gépet mikor felszáll:) Kígózó sorok álltak a biztonsági ellenenőrzések előtt. Fél óra alatt azzal is megvoltam. 6:45kor megkezdődött a beszállás és 7:20kor(negyed órás későssel) felszálltunk. Sajnos apát nem láttam, de ő mondta, hogy látta amikor felszálltunk, mivel mikor a gép előtt álltam elmagyaráztam neki, hogy hol vagyunk, és azt mondta, hogy látja, így nyilván azt is látta, mikor elindulultunk a kifutó felé. 2 óra múlva Amszterdamba értem, ahol 1 órám lett volna átszállni, de a késés miatt csak 45 percem maradt. Na már most az amszterdami reptér közel sem akkora mint Ferihegy. Ott van B,C,D,E és F terminál, és mindegyikban vagy 20-30 kapu. Olyan nnegyed óra sétálás után már eléggé izgultam, és azt se tudtam hogy merre vagyok, és azt se, hogy merre kéne mennem. Szóval megkérdeztem egy ott dolgozó hölgyet, hogy segítsan picit. Ő megnézte a gépén, hogy az E07-től indulok, és megmutatta, hogy merre menjek. Mikor találtam egy tv-t ahova ki volt írva a járatom, láttam, hogy mellette van, hogy 6 perc van vissza. KIRÁLY:D Egy 2-3 perc futást követően oda is értem, de még vagy álltunk ott fél órát:D Még egy ellenőrzés, és beszállás. Mikor kerstem a helyemet összetalálkoztam a Jelle-el, aki egy holland srác, és egy családnál vagyunk itt. Az én jegyem középre szólt, ahol 4 hely volt egymás mellett. Hát én 2 arab férfi mellé kerültem, akiknek elég mogorvák voltak. Szóval picit azért féltem, mert tudtam, hogy ha bármit terveznek akkor én tuti megszívom:D De végülis egy idő után megnyugodtam, és megpróbáltam elaludni. Ám ekkor légörvényb kerültünk, és elkezdte dobálni a gépet. Szóval az alvás elmaradt:D Viszont volt minden fejtámla hátulján egy ksi tv, és ahhoz egy távirányító. Voltak filmek, meg játékok. És volt PACKMAN!:D 9 óra repülés után leszálltunk Minneapolisban. Innentől már ketten voltunk a Jelle-el. Olyan fél óra várakozás után sorra is kerültünk. Vettek ujjlenyomatot, csináltak egy fényképet, meg feltettek pár kérdést, aztán mondták, hogy "Welcome to the United States" :) Bőröndöket felvettük, és találkoztunk a Kennel és a Claudiával. Ilyen kis táblácskákkal vártak minket, hogy Welcome Jelle!, Welcome Daniel! :) Bő másfél óra autózás után el is érkeztünk hozzájuk. Ők egy kisvárosba laknak, az a neve, hogy: Chippewa Falls, és Wisconsinban van. Megmutatták a szobáinkat, aztán átadtuk az ajándékokat, amiket hoztunk(meg mi is kaptunk egy Wisconsinos pólót), aztán egyből kiültem a teraszra, hogy írjak egy emailt anyáéknak. Itt még csak 5 óra volt, szóval otthon már éjfél, de tudtam, hogy fentmaradnak addig, amíg nem írok:) Miután elküldtem az mailt, anya hirtelen bejelentkezett msnre(mert megtanítottam mielőtt eljötttem). Kérdeztem, hogy megkapták-e az emialt, mondták, hogy még nem nézték de az a lényeg, hogy megérkeztem, de azért mindjárt megnézik. Kicsit beszélgettünk, aztán elköszöntem. Én ekkora már több mint 24 órája nem aludtam(mivel apával pestre hajnali 2kor indultam, azon az este nem aludtam, és mint már mondtam, a gépen se tudtam:D). Ezért itteni idő szerint 6 óra körül kidőltem:D Viszont bejelentkezve maradt az msn. De sebaj, mindenkinek mondtam, hogy véletlenül bealudtam. Hajnali 6kor felébredtem, de nagyon megilyedtem, mivel Meg(a kutya) itt volt a szobámba:D De mikor rájöttem, hogy mi is van, meg hol vagyok(mivel elég kómás voltam), akkor már oké volt minden:D Aztán visszaauldtam, és délben keltem. Akkor nem volt itthon se a Ken, se a Claudia, viszont itt volt az egyik fiúk, aki 25 éves, illetve az ő barátnője. No meg persze a Jelle. Ők elvittek minket egy kis bicikli túrára, és megmutatták a környéket. Bár eléggé eláztunk, mivel elkezdett zuhogni az eső. Az eső ellenére viszont nagyon jó idő volt/van. Tegnap is végig 30-31 fok volt:) A biciklizés után hazajöttünk, és megnéztük a meccset. Majd pedig elmentünk így 6an vacsizni:) Viszont itt 8 óra van, és mivel otthon hajnali 3 van, senki sincs msnen:D Na de most megyek enni egy kis meggyes pitét. Sziasztok:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr552137587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinguu_ 2010.07.08. 22:22:16

hozol nekem Wisconsin-os pólót? :P nemhoztál homokot csak azért :)

kinguu_ 2010.07.08. 22:23:08

hozol nekem wisconsinos pólót? :D a homok úgyis elmaradt... :P

Dancika 2010.07.10. 00:05:51

elég egyszer elküldeni:P amúgy homokot hoztam, még mindig otthon van. de majd lehet h kapsz pólót is. meglátjuk hogy milyen kedvem lesz :D
süti beállítások módosítása