danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

A "búcsubuli" :)

2010.07.05. 06:16 Dancika

Elérkezett ez a nap is. Fél éve erre várok. Végre itt van! Már csak alig 24 óra az indulásig az USA-ba. Ám még mielőtt kitérnék erre van még valami. Ha már utazás, és 1 hónapnyi távollét, akkor előtte muszáj egy búcsubuli. Persze ezt a búcsubulit nem úgy kell értelmezni, mint ahogy hollywoodi kasszasikerekben. Nem volt olyan, hogy 8kor beléptél a házba és előugrottak 20an. Neeem! Ennél sokkal jobb volt:) Először is átnéztem a Bazsihoz, hiszen nem volt semmi dolgom, és nem volt kedvem egyedül bebuszozni városba. Ő gyorsan össze is készült, és irány Árkád. Itt már várt ránk egy szerény társaság, nevesítve: Füli, Niki, Fenyő, Wágner, Kata, Szabi. Rövid idő elteltével elindultunk Zéro felé, hiszen a Gecsa aznap ünnepelte a névnapját, így ott is volt néhány ismerős. Be is mentünk, és elcsíptük még a Spanyolország - Paraguay meccs végét, aminek a végén én rendkívül elszomorodtam, mivel a spanyolok nyertek, és.. na mind1, erre most nem térek ki, hisz nem ez a lényeg. Most nem sorolom fel, hogy kik volta itt, hiszen voltunk egy páran, de a lényeg, hogy "mindenki ott volt, aki számít"! Meg is beszéltük, hogy majd dustban összefutunk, de mi most elmegyünk(Niki, Wágner, Fenyő, én) a Fülihez(aki már korábban elment), kinek szülei pontban éjfélkor mentek el nyaralni. Szombat este + szülék éjfélkor elmennek nyaralni. Adott a recept: fel kell hívni néhány embert inni buli előtt:D Nos mi fogtunk egy lábost, és beleöntöttünk egy szép üveg vodkát, 2 pezsgőt, és 1 liter energiaitalt, és voálá. Nagyon finom italt készítettünk. Mindenkinek ajánlom. Viszont óvatosan fogyasszátok, mert nagyon aljas: finom, de eléggé üt! Gyorsan eltelt az idő, és 1:30 körül úgy döntöttünk, hogy most már épp elég jól van mindenki ahhoz, hogy elinduljunk. Viszont öten voltunk. A Fenyőék kb. 20 percig telefonálgattak össze vissza, hogy valaki levinne-e minket, ha a Niki a Füli ölébe ül?:D Vagy hogy tudnak-e 7 személyes taxi számot. Én tudtam, hogy van egy taxi szám a pénztárcámban, gondoltam őt is felhívhatnánk, hátha levisz minket, vagy tud egy nagyobb taxit intézni. Ám ekkor a névjegykártya mögül kiesett mégegy névjegy, amit ugyancsak egy taxistól kaptam, és oda volt írva az aljára, hogy "7 személyes".. hupsz(A):D Fel is hívtuk, el is jött, le is vitt minket. Stimmt! Dustban találkoztunk azokkal, akik Zéróban voltak, valamint még sok más ismerőssel. Pont kint ültem, amikor jött a telefon: Fazi. Kérdezi, hogy merre vagyok, mert ő itt van dustnál a Máténál meg Kristóffal. Gyorsan körül is néztem, és megláttam őket:D Na akkor mi legyen. "Sétáljunk kicsit és üljünk le". Ez nyilván nem véletlenül van idézőjelben, akinek kell, az pontosan tudja, hogy mit is jelent ez:) Amúgy idő közben a Geri is csatlakozott hozzánk. Olyan fél4 körül döntöttünk úgy a Gerivel, hogy mi most elmegyünk non-stoppba. Faziéktól elköszöntünk(bár az éjszaka/hajnal folyamán még egyszer összefutottunk), és elindultunk boltba. Miután vásároltunk egy Nesteat leültünk picit pihenni. Ekkor hívta fel a Gerit a Vörösváczki Kristóf, hogy merre is vagyunk. Megbeszéltünk egy monte előtti találkát 5 perc múlvára. Kristóf mondta, hogy nincsotthon az anyukája, szóval menjünk fel hozzá így hárman. El is indultunk(közben útbaejtettük mégegyszer a boltot), és hipp-hopp meg is érkeztünk. Ekkor már eléggé rohamosan jött föl a nap, ám fogalmam sincs hogy mégis mennyi volt az idő. Lassan ismét oda jutottunk(az este folyamán másodszorra vagy harmadszorra), hogy megállás nélkül mindenen röhögtünk. Mellesleg amint megérkeztünk, közölte velem a Kristóf, hogy van gesztenyepálinkájuk. Gergővel gondoltuk, hogy most már úgyis mind1.. hozd!:D Még mielőtt ittunk volna belőle, a Geri bevágott egy szelet pizzát ketchuppal, én meg egy muffint szintén ketchuppal. Komolyan mondom, hogy finom volt:D:D Majd rávettük magunkat nagy nehezen arra, hogy lehúzzuk. Hát... határozottan nem volt egy túl jó ötlet, de sebaj. Mindezeket kövvetően kiültünk az udvarba, és a kristóf hozott nekünk kávét, mi meg gyakorlatilag megpróbáltunk felhívni mindenkit. Van akit sikerült, van akit nem:) 6 körül Kristóf lefeküdt aludni, mi meg leültünk tv-t nézni. Aztán lassan Geri is bealudt, én meg néztem még a Disney Channelt fél7ig, majd megpróbáltam én is aludni. Visszaatérve még a Disney Channelre. Olyan rajzfilm ment, ami egy mesteremberről szól, aki körülbelül 11 éves, de semmit sem csinál, mert a szerszámai tudnak beszélni, meg ugrálni, meg énekelni, és mindent megcsinálnak egyedül. Na már most ezt egy ilyen este után feldolgozni nem volt egy egyszerű feladat! Mivel nem tudtam elaludni, fogtam magam, és elindultam haza. 8 előtt egy picivel haza is értem, ahol szembetalálkoztam először a bátyámmal, és a barátnőjével, akik akkor keltek. Majd kicsit később anyukámmal is, aki mondta, hogy azért lassan majd menjekk aludni, mert délután apának jön egy volt egyetemi csooporttársa, aki amerikában él, és a férje valamint a gyerekei csak angolul tudnak. És jó lenne, ha én is beszélgetnék velük. Mikor megérkeztek, engem gyakorlatilag ki kellett rángatni az ágyból, majd lementem. Biztos jól nézhettem ki:DD. Ez volt tehát a "búcsubulim", ami egyben a Csaba búcsubulija is volt, illetve mint már említettem a Gecsa névnapja. Majd mikor kint leszek próbálok írni, na meg facebookot nem fogom tudni mellőzni 24 óránál tovább. Úgyan így az msn-t sem. Na jók legyetek, és aki megy majd EFOTT-ra az gondoljon rám, mert én is szívesen mennék:P Sziasztok:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr982130009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása