danci blogja

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Végre tudok róla beszélni..

2010.06.14. 22:31 Dancika

Úgy döntöttem, hogy itt az idő arra, hogy megosszak veletek egy rendkívül fontos dolgot. Az egész még 2009. októberében kezdődött. Egészen idáig mindenki rendesen járt iskolába, majd elment edzésre, esetleg kicsit a barátaival volt, aztán hazament, kicsit msn, majd alvás. Ám ekkora minden megváltozott. Senki sem tudja, hogy ki alkotta meg, és az sem ismert, hogy hogyan terjedt el ennyire. De a lényeg nem is ez. A lényeg az, hogy mindez megtörtént! Nem is kertelek tovább, kimondom. Új "tudatmódosító" jelent meg. Városunkban előbb az idősebbeknél(16-18) terjedt el, de később bizony már a fiatalabbak(14-16) is éltek ezzel az eszközzel. Eleinte mindneki úgy gondolta, hogy ez olyan mint minden más. Egy kicsit élvezzük, aztán elég. De később kiderült.. ez nem átlagos! EZ SOKKAL DURVÁBB! November végére kezdtek el mutatkozni a teljes függőség jelei. Itt értem az iskolakerülést, vagy esetleg azt, hogy sokan hamarabb elhagyták szeretett tanintézményeink falait, csak hogy hazamehessenek. Ekkor már mindenki számára bizonyossá vált, hogy innen nagyon nehéz lesz újra vissztalálni a megfelelő útra. Ha egyáltálán még nem késő.. Bár mindenki próbálta tikolni, mindenbizonnyal a szülők sejtették, hogy valami nincs rendben. Viszont nem tudtak mit tenni, hiszen nem tudták hogy mivel állnak szemben. És még ha tudták volna is, akkor is hiába próbáltak volna meg mindent, mint már mondtam ez egy KEGYETLEN JÁTÉK volt. Decemberre már tényleg úgy vélekedett mindenki, hogy itt a vég. Az iskolában kis csoportok gubbasztottak egy-egy eldugott helyen, és csak erről beszéltek. Az órai levelezések témája is csak ez az egy dolog volt. Az osztályok tanulmányi átlaga rohamosan esett. Leírhatatlan volt. Ám ekkor történt valami. Máig sem tudja senki, hogy micsoda, de egyre többen hagyták abba. És akiknek már sikerült, azok minden erejükkel segítették azokat, akik továbbra sem bírták befejezni. Nem vitás, az utolsó pillanatban kaptak néhányan valamilyen sugallatot, hogy MOST MÁR ELÉG! Gondolom mostanra mindenki rájött, hogy miről is volt szó. Egy kegyetlen Facebook alkalmazás volt a tettes: A FARMVILLE! :D Viszont egy dolgot nem szabad elfelejtenünk. Idén hatalmas szerencsénk volt, hogy le tudtuk tenni a virtuális kaszát és vetőmagot, valamint el tudtuk dobni jó messzire a virtuális traktorok kulcsait. Szinte biztos vagyok abban, hogy az olvasóim 90% játszott ezzel a játéknak csöppet sem nevezhető alkalmazással, és átélta mindazt, amit én. NE FARMVILLEZZETEK, akármennyire is csábít. Hiába törnek fel a régi szép emlékek, mikor megérett az eper, vagy 3 nap után a dinnye. Nem szabad újra játszanunk vele! Kitartás:DDD

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr892082175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tííímea : )) 2010.06.14. 22:38:46

én sosem farmvilleztem és büszke vagyok rá!!! (Timi) :D

csenge :) 2010.06.14. 22:42:16

dani de kibaszott hülye vagy :d:d

Dancika 2010.06.14. 23:10:09

@tííímea : )): a tímea névből rájöttem h te vagy az Timi. nem kellett volna zárójelbe odaírni. de miért is mondom ezt neked? nem vártam mást tőled:D:D

Dancika 2010.06.14. 23:11:00

@csenge :): a Kinga annyit írt msnen, hogy én k***a beteg vagyok és kb 20 kettőspontdé:DD

m9911 2010.06.16. 16:19:03

az elején levágtam h ez lesz, xD
amugy én nagyon hamar lejöttem róla :D
jövőre mit tolunk?:P pkr vagy wow? :D

Dancika 2010.06.16. 17:10:26

@m9911: egy kis wow-on rajta lennék:D holnap meg sok sikert az érettségihez ;)
süti beállítások módosítása