danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Nem tom mi legyen a címe...:D

2008.07.09. 23:18 Dancika

Kezdjük a címmel (pont mint a versselemzésnél...) Nem tudom, hogy nektek mi jön le belőle, de azért ez lett a címe, mert nem tudtam jobbat. Pontosabban én nem tudtam semmit, és a Timi mondta, hogy legyen ez. És kérte, hogy ne írjam le, hogy ő mondta. Szóval ezt az előző mondatot ne olvassátok el...:D
Na de most térjünk rá komolyabb témákra. A napomra:D Hát az úgy volt, hogy felébresztettek (megint...:@), és akkor felkeltem. Aztán itthon voltam. Eddig eléggé érdekfeszítő...de ne lépjetek ki, innen izgibb lesz. Vagy nem...:D 15:45-kor felpattantam a biciklimre és irány a város. Tal Titivel és akkor vele beszéltem erről-arról (aki tudja azt tudja, aki nem az meg nem, hogy miről. Most itt nem fogom leírni, mert eléggé magánjellegű:( De ez van...) Közben a Zoziék is arra jártak. És ott is maradtak. Pontosabban járkáltak a mezőszél körül, illetve különböző bokrokban elbújt és kiabált nekünk mindenfélét. Azt hitte, hogy bántani akarom (végülis nem tévedett sokat:D) Miután a Titi elmente, én még elkaptam a Zozót, de nem csináltam vele semmit. Csak fociztunk, meg beszélgettünk a Felivel. Mivel jön a PMFC-hez. Elmondtam, hogy milyen szivatásokra számíthat:D Ezek után szerintem át fogja gondolni mégegyszer, hogy biztosan átjön-e...:D Ezek után hazajöttem, és tv, gép, zene, POD(csak akkor tudod, hogy mi ez, ha elolvasod az előző bejegyzést is:P) meg msn. Nem értem, hogy mi van veletek, de még mindig fent vagytok msn-en:D Lehet, hogy olvassátok a blogomat, és kezdtek tanulni:D Most már van eredménye, hogy nap mint nap írom;) Viszont ma én nem tudok sokáig maradni, mivel holnap vinnem kell orvoshoz a Mortit(aki estleg nem tudná, hogy ki az a Morti, annak meg az első bejegyzést kell elolvasnia:P:D) Mindenkienk nyugodalmas, szép éjszakát kívánok, aludjatok jól:D Vagy ha délelőtt/délután olvassátok, akkor további szép napot:D Csoki.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr47561417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszi 2008.07.10. 01:45:52

hmm.. a zseniális cím;)

Dancika 2008.07.10. 18:22:43

hát..nem is tudom:S sztem elég gyenge..ki is találta ki? nem te?:D akkor ez az oka:P
süti beállítások módosítása