danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Eszék(Vol.2), edzés

2008.07.31. 20:16 Dancika

14:15-kor volt találkozó a PMFC stadionnál. Mikor beforultunk, nagy meglepetésemre, egy nagyon király busz állt ott. Legalábbis távolról ennyit tudtam megállapítani. Mikor közelebb értünk, azt is észrevettem, hogy emeletes(elég nagy megfigyelés...:D) a '92-es csapattal utaztunk különben. Az út király volt, mint mindig. Sok hülyülés, szivatás, stb. Mikor már Eszéken voltunk, azt vettük észre, hogy egyre jobban közeledünk a stadionhoz. Így aztán elkezdtek olyan hírek keringeni a buszon, hogy talán ott játszunk. Végülis a meccset nem a center pályán játszottuk, hanem mellette, viszont a stadion öltözőiban öltöztünk. Így nem panaszkodhattunk. Viszont mikor a buszunk parkolt, edzőnknek eszébe jutott, hogy a mezeink a kocsijában maradtak...:D Na most mi lesz...? Szerencsére kaptunk kölcsönbe mezt az eszékiektől. Ráadásul nem is rosszat. Sőt inkább nagyon is jót:D Mi 18 órakor kezdtük a meccsünket, míg az egy évvel idősebbek 20 órakor. Mikor átöltöztünk és túl voltunk a megbeszélésen is, elindulétunk a pálya felé. Már távolról láttuk, hogy műfüves, aminek én először örültem, mivel tavaly egész évben műfövön edzettünk, szóval hozzá vagyunk szokva. Viszont mikor rámentünk, azt tapasztoltunk, hogy nagyon kemény. Nem olyan mint a pécsi...:S De azért hozzászoktunk a bemelegítés alatt. De kb. 30 fok volt. Vagy talán kicsivel több, mivel a műfű gumigranulátumból áll. Így a pályán még melegebb volt. A bemelegítés után értelemszerűen kezdődött a meccs. Csak előtte még mindenki leöntötte magát vízzel. Hiszen kaptunk még Pécsen 10 karton vizet. Ebből 5 a miénk volt, 5 pedig a nagyobbaké. A meccsen a mi szereztük meg a vezetést. Ráadásul egy elég szép találattal. 20m-ről járt szabadrúgás nekünk. A Gelencsér Peti vállalta el. Egy laza bokamozdulattal átemelte az 5 tagú sorfal fölött a ladát, és az becsavarodott a rövid ficakba. A kapus hiába nyújtózkodott, nem érhette el. Hatalmas volt az örömünk. Ezek után az Eszék kiegyenlített. Egy nagy védelmi hibát használtak ki. Nem tagadom, ebben én is benne voltam...:S Majd további figyelmetlenségi hibák miatt kaptunk még 2 gólt. Így az állás 3:1-re módosult. Egy gyorsan elvégzett szabadrúgás után hozzám került labda, én a Petinek passzoltam, aki kiugratta a Dominikot. Ő pedig nem hibázott. A kapus lába mellett a hosszúba lőtte. Mikor mindenki úgy érezte, hogy kiegyenlíthetünk, sőt akár meg is nyerhetjük a meccset, egy nagyon nagy potya gólt kaptunk. Szerintem ekkor vesztettük el a reményt végleg. Kb. 15 perccel a meccs vége előtt lecseréltek. Már nagyon el voltam fáradva. Szerintem ezt Ervin bá is látta. Illetve a félidőben mondtam is neki. Ahhoz képest még elég hosszan fent voltam a pályán. Még a vége előtt elindultam az öltözőbe a többiekkel, akiket lecseréltek. Így az 5. gólról lemaradtam. Viszont mi mindent megtettünk, így emelt fővel jöttünk le. Hiszen 2 gól potya volt, és a többit is megakadályozhattuk volna, ha jobban figyelünk. Ezen kell még dolgoznunk. Az eszéki akadémia Horvátország első számú utánpótlás csapata. Szóval ez az 5:2 nem rossz eredmény. Jobb mint a 3 évvel ezelőtti 13:0...:D;) Aztán az öltözőben az edzőnk elmondta, hogy nem kell szomorkodnunk, mindeneki 100%-ig odatette magát, és a hibákat pedig majd kijavítjuk. Aztán mindenki ment fürdeni. Annak ellenére, hogy alig éltünk, arra azért még volt erőnk, hogy a fürdőben csináljunk 2 kaput és egy szappannal(amit nem tom honnan szereztünk) focizzunk egyet:D:D Végülis a Fazit legyőztem 5:3-ra:P:D De ne búslakodj Tomi, te mindent megtettél...:D Aztán megnéztük a nagyok meccsét. Ezek után indultunk haza. Visszafelé hivogattunk mindenkit, meg szivattuk a Kornélt: ,,Szemőrédi....,,<--- érti, aki érti:D 23 óra után egy kicsivel, már itthon is voltunk. Szerintem megérte elutazni...:D;)

A tegnapi meccsre velő tekintettel, ma nem reggel volt az edzés, hanem délután. Az öltözőben először értékelés volt, majd pedig elmondta Ervin bá, hogy mit fogunk ma csinálni. Ma se volt hideg, szóval eléggé elfáradtam:D De azért jól esett ez a kis edzés:D Mint mindig;)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr54594927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mincs. 2008.07.31. 22:50:06

grat a meccshez igy is am:) a szappanfoci meg legalább feldobja az uncsi fürdést:D:D

dorci 2008.07.31. 23:37:49

jajaja. hivogattatok midnenkit?! ;)
akkor még sem aludtál?:P ;)

Dancika 2008.08.01. 13:49:35

Persze, h nem... Miért aludjak a buszon, ha itthon is lehet?:D Inkább telefonálgatok én is:D

dorci 2008.08.03. 19:34:26

(23:27) dorciii: nem ti hivtatok?
(23:27) Dancika .
::. (Hópihe): mikor?
(23:27) dorciii: pfuu egy orája
(23:28) Dancika .
::. (Hópihe): akkor még aludtam

Dancika 2008.08.04. 00:29:35

jajj neee...te télleg azt hitted, h majd hazamegyek és elmondom rögtön?:D nem volt kicsit furcsa, h úgy kezdtem: ,,szia, nem történt vmi furcsa veled az este:D,, azt hittem ebből majd levágod, de mivel nem így történt inkább hagytam, vmikor úgy is megtudod majd:D
kül meg vmit ki kellett találnom a telózás helyett. ez volt az alvás:)

dorci 2008.08.06. 23:54:35

jo mind1 :D

zsömle 2008.08.22. 00:04:01

Engem nem említesz a szögletzászloval kapcsolatban?:P

Dancika 2008.08.22. 11:37:58

Jah télleg:D A máté idegességében odament a szögletzászkóhoz, és belerúgott egy olyat, h az ketté tört... Öröm volt nézni;) Bár kapott érte egy sárga lapot, de azért szép volt:D
süti beállítások módosítása