danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

ideje volt már.

2009.03.10. 19:46 Dancika

Most talán elmondhatom, h minden jó. Persze nem akarom elkiabálni, meg semmi, de most úgy jól érzem magam. Mármint nem úgy, h ebben a pillanatban, mert akkor sokan elkezdhetnének filózni, h MITŐL? NEM! PERSZE H NEM!:D ÉN NEM OLYAN KÖLYÖK VAGYOK:) Most fogok(és nem is nagyon tudok) okokat mondani, de asszem ja. Ehhez így hozzá tudnék szokni:D Ezt esetleg nevezhetjük hedonizmusnak, nem tudom. Nem teljesen az, de picit igen:D Lehet h mindezekhez hozzájárul az is, hogy csüt. no suli, pénteken csak 1. 3 óra nekem(!) :) De azért vannak negatív dolgok is. Illetve meglehet h nem is negatív, csak úgy para... Igen, a szombat délelőtti program: meccs a Budapest Honvéd ellen. Hát így röviden és tömören annyit, h Magyarország legjobb utánpótláscsapata.(na jó, ha nem az 1., akk a 2., mintegy:D kis költői túlzás, tudjátok:) ) Csak így viszonyításképpen, ősszel laza 8:0 lett. De nem para, most már én is itt vagyok:) És most ha nem is lazán, de mi fogjuk őket megverni. Fő az optimizmus;)
Mindenki, aki ellátogatott ide, ajánlom figyelmébe az iwiw-em. Pontosabban az ott található képeket(amikhez SZABAD házzászólást írni:D) és a videóra. Utóbbi nem biztos h mindenkinek el fogja nyerni a tetszését, de ez van.
Ezt a mai unalmamban rögtönzött bejegyzést egy számomra nagyon Kedves ismerősömnek az üzenetével fejezném be. Kedves Hajek Dóri a következőt írta nekem msn-en:,,hallod üzeni egy csávó akinek ugyan ez a címe csak nem 2 ii van a végén h cseréld le a címed mert én vok a 6. csj! kifejezete h csaj!:D aki őt vezsi fel helyetted:D:D,,(a helyesírási hibákért sorry, de ha már idézőjelben van:D) Ehhez nem írok kommentárt:)
Jajj és még 1 fontos dolog így az utolsó bekezdés utáni bekezdésbe, amit még bátyámtól hallottam: ,,A sör nem pia, a nő nem ember, a medve nem játék...,,:D:D így biztos vesztettem pár olvasót, de azért van benne vmi:D:D Pás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr75994337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása