danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Mert a ,,high five,, megint menő:D

2009.09.12. 00:09 Dancika

Itt is vagyok újra:) A mai bejegyés egy nagyon rögtönzött téma, de kötelező. Megígértem:D De ha már rávettem magam (vagy inkább rávettek) akkor nem csak a ma estét fgom leírni, hanem kicsit többet is. Hiszen suli van, és azért ott is történnek említésre méltó dolgok:P for ikzemplö a német órák..XD Mert az azért para. Nem csak amiatt ami órán történik, hanem amilyen csoportban vagyunk. Pontosabban akikk egy csoportban vagyunk. Mondtuk is Máténak Gerivel egyik óra előtt, h nézzen már be a terembe, mert ő panaszkodott, h milyen az ő csoportjuk. Résnyire ki iis nyitotta a terem ajtaját, majd becsukta és elkezdett szakadni.. ez sztem mindent elárul:D:D Aztán viszom tovább a ,,suli szálat,,. Történt ugyanis ezen a hét szerdáján, hogy a más iskola diákjai látogattak el szerény oktatási intézményünk falai közé. De nem is akármilyen diákok, hanem vmi pesti nemzetközi iskola tanulói. Volt köztük amerikai, ausztrál, kinai(erre még kitérek:D), angol, meg csomó más nemzetiségű fiatal. És ez márr tradíció, h ők minden évben idejönnnek, és mindig a 10. évfolyam angolos osztálya vezeti őket körbe a suliban. Mivel ebben az évben mi voltunk azok, így mi voltunk azok.(ide vmi mást akartam írni, csak nem jöttem rá, h mit:S). Tehát létre is hoztunk 4-5 fős csoportokat, és minden csoport kapott 8 látogatót. Mi el is indultunk a magunk 8 diákjával a kis túránkra, és megmutattuk nekik a sulit. Mindenhez fűztünk vmit. Természetesen angolul, hisz ők is ELVILEG(!) csak angolul beszéltek. Na már most a mi kis csapatunkba került egy igencsak csinosnak mondható szőke hajú leányzó. Gerivel mi mentünk elöl, és ő közvetlenül mögöttünk jött. Mondjuk meg tudom érteni.. két ilyen srác mögött(H):P De ez most az egoista felem volt egy mondat erejéig:) Tehát mi mentünk, ő meg jött, és mi meg osztuk a sok hülyeségünket, meg h milyen jó nő, meg stb:D Mikor kicsöngettek meg kellett szakítanunk a kis körútunkat, mert túl sok diák jelent meg a folyosókon, és nem még valaki elkeveredik. Éppen ezért kivittük őket az udvarra, ahol volt a találkozó. Ekkora a Geri megkérdezte tőlem, h hogyan magyarázzuk el nekik azt, h most szünet van és sok a gyerek a folyosókon, és ézért szakítottuk meg a körbevezetősdit. Ekkor a szőke hölgyemény hozzánkfordult és elmondta angolul. Ebben a pillanatban Gergővel elég ilyedten és ugyan ennyire meglepetten odafordoltunk hozzá, és megkérdeztük, h ,,te érted a magyart?,, Erre ő: ,,persze, anyukám magyar...,, Ekkor mi eléggé erőteljesen el keztünk süllyedni. De még reménykedtünk abban, hogy talán nem hallot mindent, így meg is kérdeztük ezt tőle. Erre ő elmosolyodott és közölte velünk, hogy mindent hallott.. Ekkora még erőteljesebben folytattuk süllyesédünket a Föld közepe felé.:D:D Rég égtünk be ennyire:D Miután visszatértünk kimentünk velük szitre, mert itt játékokkal készültek a tanárok. És most térnék vissza a kínai szóhoz. Hát ez nagyon kemény volt:D:D Ezt át kellett élni, látni kellett. Tényleg olyanok, mint ahogy  viccelődni szoktunk rólukXD Tehát ilyen kis kupacokat alkottak és mobiloztak egész nap. Jah és mindent lefényképeztek:D:D És most vissza szithez. Hát itt játszottunk kisebb-nagyobb sikerrel.:) De összhaverkodtunk a szőke csajjal meg a barátnőivel(később kiderült, hogy a lány, akivel eléggé beégtünk 12 éves... és erre most ne mondjatok semmit, mert bárki megmondhatja, h 16-17nek nézett ki:D) Aztán msn cím nekik, mivel csináltak rólunk eléggé vicces képeket és hogy majd ott elküldik(persze mind tudtuk h ez csak indok arra, h elkérjék az msn címünket, mert azért ezek a 10.b-s fiúk.. hát igen:D) És ez is az egoista oldalam megnyilvánulása volt, én nem tehetek róla:P Suliról ennyi elég is lesz, jöhet a ma este. Tehát edzésről hazaértem, összekészülődtem és irány város. Pontosabb kupola. Megint itt volt mindeneki. Többek között: K. Máté, Geri, Mindzsi, V. Máté, Füli, Simi, Ági, K. Kata, Kinga, Timi, K. N. Kata, Fenyő, és még nagyon sokan. El is voltunk így elég jól, és azt hozzáteszem, hogy a felsorolt néhány ember között van az a kettő, aki rávett, h ma írjak blogot.:D Bár nem folyt itt túl magasröpű beszélgetés, de az kiderült, h a mai 9.-es lányok eléggé gonoszak és nagyképűek:D:D(ezért még kapni fogok, tudom:P) Na jó, nem ám:) Jóarcok;) De lefelé úton kiderült, hogy az ABC-ben bizony elég nagy hiányosságaik vannak:D Rögtün el is mondom, hogy miért. Tehát sétáltunk lefelé, és mint az kiderült, mindketten olvassák a blogomat. Én ekkor elmondtam, hogy nagyon sokszor különböző álnevet szoktam használni, ha valami olyat írok valakiről, ami nem lenne jó, ha így kiderülni vagy valami. Ekkor ők mondták, hogy nekik őket is írjam bele a blogomba(mert ez nem kis dolog ám:D) és nekik is adjak valami álnevet. Ekkor nekem egyből az 9.-es irodalomórán megismert személy jutott eszembe. Szapphó. Pontosabbn pont hogy nem jutott eszembe, de tudtam, h Sz betűvel kezdődik. Így mondtam h egyikőjüknek, h a te nevet az az Sz betűs név lesz, akit irodalom órán tanultam tavaly. Erre megszólal: ,,ki? Aphrodité?,, :D:D Így az ő beceneve(és itt az álneve) mostantól Aphrodité. A másikuknak pedig adtam a Szapphó nevet:D Elég nagy bunkóság lenne így leírni a nevüket, főleg aki az Aphrodités ,,viccet,, elsütőtte. Tehát ő volt a Csatlós Ági, és aki Szapphó lett, pedig a Krassóy Kata:D:D Ezen este során az is kiderült, hogy How I Met Your Mother rajongók, ami az én gyengém!:) :D Ez a sorozat többek között egyik szereplője(Barney) által népszerűvé tett pacsijáról híres. Illetve a pacsi különböző változatairól. Például: Apró pacsi, vagy a címben is említett High Five!:D Utóbbit az este folyamán többször is használtam. Sőt Corner előtt még egy új pacsit és létrehoztuk Szapphóval: Menetrend pacsi;) :P Majd lefelé még egy ártatlan kukát is bántottunk, de ezt nem részletezem:D Majd kicsit beültem Montébe bátyámékhoz. Ezek után Knoch Máté barátnője, a Viki hazahozott. KÖSZI VIKI:) És még előzetesben annyit, hogy mivel apa ugye amerikában van még 10 napig, és anya is elutazott a hétvégére, egydül vagyok a Bencéve. Szal holnap vicces este lesz. Először palacisntázás Julcsival, aztán meg Stardust. És reggeli busszal haza Mátéval meg Mindzsivel. Meg is kérdeztem most este Milánt, h mennyire fogunk holnap be******? Erre ő csak ennyit írt: ,,xDDDDDDD. na ennyire:D,, Jóóóó lesz:P Na pás:)

(a hibákért sorry, lusta vagyok:) )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr831376362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása