danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Hát ez k***a jó volt:(

2008.07.10. 19:45 Dancika

Reggel vihettem ugye a Mortit orvoshoz. Illetve vinnem kellett volna. Csak elaludtam:S 11ig volt, én még 11:30-kor keltem. Apámtól már volt 5 nem fogadott hívásom. Kurva jó...ebből baj lesz. Nem baj, azért gyorsan felöltöztem és irány az orvos. De természetesen már zárva volt. Akkor megint hívott apa. Nem kicsit baszott le, és mondta, hogy várjam meg ott, mert most már úton van. Na basszus, most ezt nagyon meg fogom szívni. Már akkor tudtam. Mikor odaaért, nem kicsit ordított velem ott a rendelő előtt....annyira kurvára szomorú és egyben ideges voltam. Mondta, hogy én mit képzelek, h éjszaka ébren vagyok, nappal meg alszom. Meg hogy ennyit nem tudok megtenni, meg azt is, hogy ez már bunkóság. Ja és hogy nem mehetek este sehova, és most menjek haza és szedjem rendbe az udvart. NA EZ AZTÁN A KEDVENCEM. Mivel áll az udvar közepén egy jó nagy csersznye fa, és erről ilyenkor leesik az összes cseresznye. És akkor szedjem össze. Meg a tó tetején lévő hálóról is szedjem le őket(amit mellesleg nem érek el kézzel.) Na kössz...mindig is ilyen nyáriszünetre vártam;) Csak azért, mert egyszer elkéstem. De ez még oké, ha nem lenne nyitva már, de délután is kinyitott. És most mit számít 5 óra? Na jó...mind1. Miután kész voltam a kerttel, megérkezett a Bence is. Beszélgettünk, youtube-t néztünk, aztán vihettem vissza a Mortit 16 órára az álltaorvoshoz. Mire odaértem már voltak kb 6-an. Hát ezt is eléggé megszívtam. Vártam több mint 1 órát, mire sorrakerültem...:S Ezek után hazajöttem és azóta itthon punnyadok, mivel ugye büntiben vagyok:S Egy szó, mint száz...ez a nap ISZONYAT SZAR VOLT...:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr59562707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorcii 2008.07.10. 19:54:51

és erről én tehetek :/

Larion 2008.07.11. 13:27:10

Hát ez tényleg szopás:D:S
már bocs...:S

Dancika 2008.07.11. 18:02:13

tudom:D:S De mivel mehetek Szigetre, már el is felejtettem...(Y):D
süti beállítások módosítása