danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Végre itthon:)

2008.07.24. 17:11 Dancika

Végre itthon vagyok. Bár már három napja hazaértem, csak most volt időm írni. Én ilyen elfoglalt ember vagyok...:D Horvátban jóó volt. Csak egy valamit írhatok le, mivel egy ,,bizonyos,, ember megtiltotta, hogy mást is mondjak...:P:D Ez az egy dolgok pedig a fánkozás. Hát azért az eléggé jó/vicces volt. Mikor először mentünk, még élveztem is. Másodszorra, már kicsit szenvedtem:D Harmadszorra...hát az meg már vicces volt. Azt, hogy hányszor estem ki, inkább nem is mondom. De az a kis geci emberke, aki vezette a motorcsónakot, egyszer elég rendesen megszivatott. Az a ,,bizonyos,, személy kirepült(amin azért én magamban jót nevettem:D) erre felgyorsította a motorcsónakor és elkezdett körbe menni...Na basszus, ez fájni fog:D Komolyan mondom, hogy én akkorát még életemben nem repültem:D:D De a fánkozásról ennyit. Mert még megver...:P Lényeg a lényeg, jól éreztem magam. Bár a Bazsit néha lelőttem volna. Meg ott voltak még a homo hajlamai is...:D Bár azt kétlem, hogy ezt értenétek:D Egy szó, mint száz, néha eléggé idegesítő volt:@
 

De már itthon vagyok, szóval erről írok inkább. Hazértünk este, gyorsan kipakultunk, aztán msn. Kellett az infó, hogy mikor és hol lesz másnap edzés. Reggel 9-kor a várkőiben. pfff hát ez kurva jó...:S De ezzel még nem volt vége. Kiderült, hogy délután 6-kor is lesz egy edzés. Kössz. Még mielőtt elutaztunk, felhítuk az edzőt, hogy én az első pár edzésre nem tudok menni, mert ugye nem leszek itthon. Ő meg mondta, hogy akkor Horvátországban fussak reggelenként. Gondolom rájöttetek már, hogy ebből nem lett semmi:D Hiszen ,,NYARALTUNK,,!:D Szóval nulla kondival elmentem edzésre. Jó volt végre látni a többieket, meg hiányzott már a foci, tehát örültem, hogy ott vagyok. Mikor bejött Ervin bá, közölte, hogy ma 2000m-es felméréssel kezdünk...Na basszus...:O:D Hát ez így vicces lesz:S Leírom azért a gyengébbek kedvéért, hogy a 2000m, az 5 kör a pálya körüli salakon:P:D(ami mellesleg eléggé csúszott, mivel esett az eső. Szal vicces volt ott futni stoplisban:D) Meglepetésre első lettem.(7:36-os idővel(H)) Nagyon örültem neki(Y). De most nem akarom fényezni magamat, azt rátok hagyom;):D Viszont az edzés utolsó harmadában eléggé szarul ment a játék, mivel megint elkezdett fájni a bokám. (Júniusban volt egy bokaszalaghúzódásom) Természetesen volt rajtam fásli, meg minden, de nem segített túlságosan:( De azért túléltem valahogy:D A délutáni edzés szerencsére viszonylag laza volt:) Aztán este filmet néztem, meg msn. 2-kor feküdtem le:D Aztán 8-kor keltem, mivel ma magint 9-kor volt edzés:S Ezt is túléltem, bár a lábam megint fájt, így a végén nem tudtam sprintelni(amit azért nem bántam annyira:D) És ma nincs edzés délután:D(Y) Viszont holnap megint lesz reggel:S Aztán szombaton 8-kor megyünk Mohácsra edzőmeccset játszani. Nem tudom, hogy hogyan fog menni ilyen bokával:( Viszont szüleim lemennek balcsira délután és csak vasárnap jönnek meg. Este felé. Szóval a szombat éjszaka, illetve a vasárnap hajnal(:P) eléggé király lesz. A terv már megvan:P De nem mondom el, majd megtudjátok pár nap múlva:P;)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr4583816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larion 2008.07.24. 19:40:38

Én tudom hogy mi lesz a program:P:D:D
És atom jó lesz(Y):D

Dancika 2008.07.25. 11:29:15

Hát ja, te tudod a programot:P:D
Nagyon várom már... király lesz:D:D

Dénes 2008.07.25. 16:29:57

..........................................................................................................................................................................................................................................................

Dancika 2008.07.25. 16:31:15

Köszi Dénes;) Ezt a tanácsot megfogadom;:D

Dénes 2008.07.25. 16:32:06

drs#DISCOSHIT# a legjobb zene a világon meg még... ami ma este lexx(Y)

mincs. 2008.07.27. 15:52:22

hát danci biztos jo estéd volt...tudom kivel voltál ott a fánkba hehe:D:D na mind1:D ink ird le az estét részletesen
süti beállítások módosítása