danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Lehetett volna jobb is...

2008.07.28. 11:45 Dancika

Hát először is bocsánatot kérnék mindenkitől, ami miatt hanyagoltam mostanság a blogomat...:( Gondolom mind hiányoltátok már a bejegyzéseket;) Csak tudjátok, sorozatfüggő lettem:S Illetve eddig is az voltam, csak mióta nincs új House m.d. és Prison Break rész, ez nem látszott rajtam. Viszont most elkezdtem nézni a Dextert. De nem a rajzfilm Dextert, hanem azt a sorozatgyilkososat. Aki mellesleg rendőr is:D Nézzétek meg google-ben:D Aztán meg töltsétek le és nézzétek;) Na de most térjün re a szombat estére. Hát, kurva jól indult. Itt voltunk nálunk páran és akkor ,,elvoltunk,, aztán bementünk városba, és ott is hoztuk a formánkat:D Ezek után go tk. 100m után mindig pihenés, mert reggel játszottunk már egy edzőmeccset is, szóvall mindneki kellő képpen fáradt volt:D Tehát az út vicces volt... Aztán tk-ban ott volt csomó ismerős, meg jó volt;) Larival, Dénessel, Palival meg Petivel hülyültünk. De végülis eljöttünk egy idő után a Larionnal. Mivel it nálunk is voltak páran:D Gondoltam, akkor itt folytatjuk az estét/éjszakát. Mikor beléptünk a házba, minden össze vissza volt, cuccok és poharak az asztlan, de sehol senki. Nem értettük. Majd szóltak nekünk a bátyám szobájából. Mikor bementünk, láttam, hogy a Bence az ágyon ül és folyik a vér az orrából, a Dobokai Máté pedig mellette, és ápolja, vagy legalábbis beszélt vele. Nagyon megrémültem. Nem értettem, hogy mi van. Kiderült, hogy az egyik sráccal összeveszett, és akkor bunyóztak. A srác a gyűrűjével eltalálta a Bence orrát, és mint az később kiderült, eltörte. De azért a Bencét se kellett félteni...a srácnak felrepedt a szemöldöke(ha jól tudom) Végülis úgy döntöttek, hogy hívnak egy mentőt és akkor bemennek ügyeletre. Így is történt, és ott állapították meg azt, amit az előbb leírtam. Addig mi itt maradtunk a Larionnal. Ő elaludt a kereveten, én meg elkezdtem takarítani 3-kor. A teraszt, konyhát és a nappalit kitakarítottam 5-re. Akkorra hazaértek a Bencéék is. Megköszöntem a Máténak, hogy a Bencével volt és ,,vigyázott rá,,. Ilyen egy igazi barát. Ezek után szunya. Majd 11 körül a Lari felhívott a felső emeletről, hogy hol vagyunk. Mondom gyere le, és a Bence szobájába meg gyere be:D Lejött, és elköszönt, aztán elment. Lassan nekiálltunk megint a takarításnak, mert azért volt még mit csinálni...:S:D Mikor mindennel kész voltam, leültem tv-t nézni, míg a Bence beszélt pár haverjával msn-en, meg vizipipázott a teraszon. Kis időre benézett hozzánk a Knoch Máté is. Akivel többek között megbeszéltük, az egymásról írt véleményeket iwiw-en:D(bárki megtekintheti...:D) Aztán lassan Apáék is hazaértek. Rögtön látták a Bence orrát. Elég nagy balhé lett belőle:S Apa egyből megtudta a srác számát, akivel a Bence verekedett. Mellesleg matyinak hívják, és ha valahogy, valamiért elolvassa ezt a blogot, akkor azt üzenem neki, hogy bassza meg magát és ne is merjen hazamenni mert remélem jól lekúrják majd a szülei, és többet ne jöjjön még a közelbe se!!!! Ja, és ne irogassál, meg üzengessél a Bencének, azért, mert apa megvédte őt. Mert a tiéd nem tette volna szerintem meg. Szóval inkább büszkék vagyunk rá. És ha ilyeneket üzengetsz:,,apuci megvédett,, akkor egyszer találkozzál apámmal és mondd a szemébe! Ne csak kiírd! Mert akkor nemcsak a szemöldököd fog felrepedni...:) Ha valaki ismeri ezt a matyit mondjátok neki, hogy olvassa el ezt a részt!! Köszi:) Nah, ez most jól esett:D Sokan kérdezték, hogy miért voltam szarul, hát részben ezért. És ha valakivel bunkó voltam, sorry;) Mellesleg tegnap délután még füvet is nyírtam:S:D Na ez most nagyon kellett ide:D Ma meg 8-kor indultunk csapattal Szentlőrincre edzeni, és iszonyú meleg volt, szóval eléggé elfáradtam. Most itthon msn, meg minden más. Este meg valószínű mozi csapattársakkal. Majd még kiderül, hogy mi lesz;)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr35589168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andee 2008.07.28. 17:11:22

tényleg hiányzott már hogy irjál:Dunatkoztam...:P
de most már nyugodt a szivem h ujra irsz a blogodba:D

Dénes 2008.07.28. 17:43:06

Jó kis este volt:P

zotyaa 2008.07.28. 20:57:11

mi eeste:D:D:D:D nagyon nagy volt:D

Dénes 2008.07.28. 23:01:52

Zoli te fasz szódával locsoltál aztse tudtam h hol vagyok:D:D

Dancika 2008.07.29. 11:20:10

Szp volt Zoli;) :P Bocsi Dénes:D na és tegnap este jót kockultál?:D

mincs. 2008.07.29. 11:36:07

:) hát nem unatkoztatok...:D azért a tesódnak jobbulást és az matyi meg dugja fel:@...

Dénes 2008.07.29. 13:20:16

Amugy joot kockultam hajnali 3ig.. xDxD

Sippii 2008.07.29. 19:58:31

Engem se kell félteni! Srác akkorát kapott utána, hogy úgy dőlt el, mint egy krumplis zsák! Még azt is meg merem kockáztatni, hogy egy pillanatra eszméletét vesztette! Azért nem vagyok kis ember, nem kell félteni, csak ha az ember a barátjával bunyózik és nem védekezik, vagyis nem számt az ütésre...
Mellesleg nem fáj, helyrerakták, olyan, mint volt, mostmár csak egy jó sztori és örök tanulság...

Dancika 2008.07.29. 21:36:21

De akkor is geci az a gyerek! De örülök, h jól vagy;) pussz
süti beállítások módosítása