danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Hát ma. Meg tegnap (Vol.2.) :D

2008.07.29. 11:51 Dancika

Hallottam pár embertől, hogy gyakrabban kéne írnom. Hát tessék, itt van:D Na szóval, tegnap elmentünk moziba. kilencen voltunk, mindannyian PMFC-sek. Ilyen hülyéket, mint mi, de azért örülök, h velük voltam. Jól éreztem/éreztük magunkat...nagyon jól:D És a film: Ne szórakozz Zohánnal:D, hát ezt mindenkinek ajánlom:D Aztán 1-kor bealudtam. 7-kor meg kelhettem, mert megint 8kor indultunk busszal Szentlőrincre edzeni. Megint félálomban voltam még, mikor odaértünk. Nagy kibaszás ez a reggeli edzés...:S:D Ott mondták, hogy annak ellenére, hogy holnap reggel is van edzés, délután 14:30-kor indulunk Horváországba, edzőmeccset játszani. Bár e keretet még nem hirdették ki, de azért bizakodok...:P:D Remélem nyerünk;) Aztán msot msn, meg zene, aztán 4kor plázába megyek. Mozi...jó lesz...;):) Majd még este talán írok, kiderül...:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr48590784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása