danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Szünetes.

2008.10.23. 19:03 Dancika

Gondoltam írok egy kicsit. Most úgy is őszi szünet van, a matekozás és a törizés között tartok egy óra szünetet, szal tudok írni... :D nem ám, nem vagyok én olyan:D de télleg nem;) Csak gondoltam adok egy kis életjelet. Hát mivel kezdjem? Tanulmányi eredmények? Foci? Vagy egyéb dolgok? Hmm. Úgy gondolom, hogy suliról most inkább nem beszélek, mert egyből kattintanátok a jobb felső sarokba:( De akkor legyen a foci. Hát az van, hogy múlt hét óta U-17-ben játszom. Tehát egy évvel idősebbekkel. Ennek természetesen örültem, mert azért jó, hogy így országos bajnokságban játszhatok, viszont hiányzik az U-16 is. Nah most essen egy pár szó az eltelt hétvégékről. Állt. sziten vagyok/vagyunk. Mint suli után, mikor van rá időm, mert elég korán vannak az edzések. IMÁDOM azt a helyet:D Meg jó a társaság. Vizipipa is alap. Meg még minden ,,más,,:D Ma este is hova máshova mennék, mint oda. Bár még nem tudom h kikkel, csak 1-2 emberrel beszéltem. De mindig vagyunk legalább 20an. Mint tegnap. Aztán mikor jöttek a közteresek, hirtelen csak páran maradtak ott:D Ez azért jellemző...:D De most még csak itthon ülök, írok, és nem utolsó sorban hallgatom a 30Y új albumát (No.4) ;):P Csak ajánlani tudom. Holnap 3kor edzés, szal lesz időm aludni, mind1 mikor jövök haza;):D Remélem jól telik a szünetetek. És azt is, hogy sokat tanultok, ha már úgyis van időtök...:P:D Na ezzel a mondattal valószínű nem lettem népszerűbb...sőt...:S:D De nopara:D Auf Wiedersehen( hogy azért lássátok, hogy figyelek német órán;) )<----remélem jól írtam...

u.i.: A pogányi ,,kiruccanásról,, is fogok írni hamarosan. Mert az volt egy gyenge este:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr40728558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása