danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Hát tessék.

2009.01.15. 00:02 Dancika

Na tessék, itt van. Újra írok(sokak bánatára:D) Hozzá teszem, hogy a videók is nagyon jók(legalábbis szerintem) és ha még nem csekkoltátok le őket, akkor itt az idő;) Ha már úgy is itt vagytok a dancika.blog.hu-n az azt jelenti, hogy bizony van fölös időtök:D Mert az én blogom látogatása, az egy ilyen utolsó menedék, mielőtt valaki öngyilkos lenne unalmában.tudom:D De azért, hogy meglegyen az alaphangulat, kezdjünk egy viccel. Sőt inkább kettővel. Mindkettőt egyetlen és utánozhatatlan bátyámtól hallottam, ki most átkozza az össze pécsi tizenévest, amiért mi holnap nem megyünk suliba, míg neki reggel 8kor fizika vizsgája lesz. Ezúton mégegyszer sok szerencsét Bence. Mint azt már este mondtam, sokat tanultál rá;) (erre az volt a válasza: ,,jah, épp most állok neki,,:D) De akkor jöjjenek is a viccek növekvő sorrenden(a sorrend az értelmezés nehézségére értendő). Hány emos kell egy villanykörte kicseréléséhez?? Egyse, inkább mind sír a sötétben:D Hozzáteszem, hogy egy beszélgetés végén, ahol ez az igencsak mulatságos vicc is elhangzott, mondta nekem azt a Lorcsi, hogy menjek sírni a sötétbe, miután elköszöntöm. Tudom, hogy te se gondoltak komolyan, és csak vicc volt, de mikor hazaértem, majdnem pengéhez nyúltam bánatomban:D Most pedig következzék a 2. poén, ami nem feltétlenül fog mindenkinek leesni. Ezzel nincs is semmi gond, nyugodtan szabad kérdezni:D Mi az, sok emos a vidámparkban? Paradoxon:D
A ,,tárgyalás,,(5.es nyelvtan asszem) részt mivel is kezdhetném, mint a legaktuálisabb dologgal. SÍTÁBOR!!!! Már CSAK 4 nap. Hogy mennyit vártam én arra, hogy azt írhassam le, hogy már csak 4 nap... Erről talán kérdezzétek meg a Pergel Lillát, akivel már 102 napja számolunk vissza;) Jó lesz, jó lesz, de részletes beszámolót majd csak utána várjatok. Most még inkább nem írok le semmit, mert ha valami nem úgy lesz, akkor meg én fogok kapni, hogy miért írtam le előre, stb. Valamint ez egyben marketing fogás is, hisz ha érdekel titeket, hogy milyen volt a skicamp, akkor kénytelenek lesztek visszalátogatni:P
Mivel elég rég írtam, átlagban így a lővejis mindennapokról: Hát ugye 2 osztálytársunknak(Dóri, Kata) táskáit, illetve egyéb ,,indóságait,, folyamatosan eldugja az osztályteremben néhány ,,símaszkos bandita,,XD Nos nyilván arra mindenki rájött már, hogy ezek az illetők igazából nem is abból az igazi vadnyugati banditarétegből származnak, hanem meglehet, hogy pár úgynevezett jóhumorú fiúcska az elkövető:D Sőt az is lehet, hogy ez a két illető Úr. Azaz Gergely Úr, és Dániel Úr. Mielőtt még bárki bármire gondolna, ez csak egy feltételezés, hogy lehet, HOGY pontpontpont:D Illetve ott van még A mondat, amit az osztályban egyre gyakrabban lehet hallani, ezt pedig egy stand up comedy-stől szedtem: Péli Barna: ,,Dorina, ne csavarkasd a mellbimbóimat. ALLRIGHT?,, Hát ez szerintem nagyon király:D Ezt ma átírtük Gergely Úrral angolra: ,,Dorina, please don't twist my tits, allright? Egyébként Gerivel folyamatosan más nyelven beszélünk. Én úgy vélem, hogy ez azért van, mert mindekettőnk IQ-ja olyan magas, hogy az msn-es beszélgetést sima anyanyalven túl uncsinak tartjuk. És néha az egyszerű angol, vagy esetleg német nyelvű beszélgetést is megunjuk, éppen ezért keverjük mondaton belül a nyelveket. Csak egy példát engedjetek meg egyenesen a naplózott beszélgetésből: ,, Entschuldigen Sie. i should go to eat my dinner. Aut Wiedersehen. Gegen 10-15 minutes éés érkezek,, Annak a több millió embernek, aki minden nap legalább egyszer felnéz szerény oldalmra, szeretném ajánlani osztálytársam és a korábban említettekben feltételezett vadnyugati símaszkos banditatársam blogját: sovanysajt.blog.hu.
Rögvest végére érek ennek a bejegyzésnek, de előtte még...REKLÁM! (a szünet után pontot teszünk a mai bejegyzés végére, egy hatalmas storyval, ne menjenek sehova, mindjárt folytatjuk)
                                                       REKLÁM!
És már itt is vagyunk Hölgyeim és Uraim. A szünet előtt megígértük, hogy egy nem mindennapi eseménnyel fejezzük be beszámolónkat. Nem rég kaptuk az infromációt, egy névtelentől, akinek nevét most kivételesen elárruljuk: Császár Boritól, akivel egyik szerkeztő kollégánk(alias Dancika) beszélgetett msnen, hogy vitéz Sipos-Takáts Bence László(azaz Sippi) szilveszterkor összefutott az előbb említett illetővel(Borival). És Bori bizony azt kérdezte Bencétől...FELHÍVJUK KEDVES NÉZŐINK FIGYELMÉT, HOGY A KÖVETKEZŐ MONDATOKAT CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK AJÁNLJUK. AMENNYIBEN ÖN NEM ILYEN, KÉRJÜK AZONNAL CSUKJA BE A LAPTOPOT/NYOMJA KI A MONITORT. MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK. ...tehát Bori azt kérdezte a híres, vagy inkább hírhetd Bencétől, hogy Ő A DANCI BÁTYJA? Igen, ekkor Bence szóhoz sem jutott, hisz olyanra még a történelemben alig volt példa, hogy őt az öccse alapján azonosították volna be. Ez tehát egy új kor kezdete. Amit én csak úgy fogok hívni: danciocén kor (i.sz.2009-i.sz.sokáig):D És ezzel be is fejezem mára. Majd még hallotok felőlem.MEGÍGÉREM:D

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr52878710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancika 2009.01.15. 13:42:25

A helyesírási hibákért bocsánatot kérek;)

Sippii 2009.01.15. 13:43:56

Ám legyen! :P
Sajnos én erre nem emlékszem, csak képek maradtak meg a szilveszterből (főleg a fényképezőmön)...
Nem kell úgy odalenni, vannak egy páran, akik azt akarják, hogy mutassam be nekik a Dancikát, mert olyan ari meg helyes kis emósün! Én bemutatok neki szívesen ..|.. XD
Inkább örülj, hogy bátyád lassan megvénül és átveheted a kurvapecér szerepet!

Dancika 2009.01.15. 13:54:51

jólvan Bence, ezt majd megbeszéljük:D

GegeÚr ^^ 2009.01.15. 14:00:34

Danciiii :D köszi az ingyenreklámot :)
A símaszkos banditák kilétéről pedig nem tudunk semmit... khmm.. mondom nem tudunk semmit xD

Dancika 2009.01.15. 15:45:50

igazán nincs mit Gergely Úr!:D
de van egy olyan sejtésem, h vissza fognak még térni azok a ,,baditák,,:D

timii 2009.01.15. 18:18:25

ajajajj:D na látod Dániel, elolvastam, és még irok is kommentet mert ... ezt a részét tudod hogy mér:D na :]

Dancika 2009.01.15. 20:28:14

mert mi? nekem fogalmam sincs:)

szöszii 2009.01.15. 23:39:18

figyi most nem akarom itt fenyezni magam a tobbiek elott:D tudod te azt, okos fiu vagy:P ja, es melyik az az allat aminek tobb mint a fele zsir??? Zsiraaaaaaaf:Ddddddddd:DDDdd

Dancika 2009.01.16. 15:55:52

1.pff.téged fényezni?XD
2.tudom, h okos fiú vagyok:)
3.ez nagyon szar vicc;)

szöszii 2009.01.16. 22:36:29

igen, engem fényezni:D a kis egómen :) másrészt meg kurva jó vicc volt oké??? :DD

Dancika 2009.01.17. 01:17:59

téged nem lehet fényezni. ez van;)
és mint már mondtam, nagyon gyenge vicc:S

szöszii 2009.01.17. 12:52:52

nincs igazad. ennyii:D

Dancika 2009.01.17. 15:54:18

mindenki tudja, h igazam van. mindenki tudja, h téged NEM LEHET mivel fényezni. mindenki tudja, h ez egy nagyon szar vicc. ennyi.;)

szöszii 2009.01.19. 17:53:42

hoppáhoppá, most elég nagy oltást kaptam :D:dd.D:dd
süti beállítások módosítása