danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Pécs! Danci returned:D

2009.05.26. 19:43 Dancika

Vasárnap hajanli 2kor hazaértünk(szóval inkább hétfőn:D) és mindneki egyből szunya. Mondanom sem kell, h a másnapi suli kilőve. Mégiscsak regenerálódni kell. Délben kelés, pakolás, rendrakás, kaja, aztán jöhetett a tanulás. elég nehéz visszazökkenni ebbe az életbe, h tnaulás, meg háziírás, meg edzés, meg minden. De remélem teljesen nem is kell, mert lassan vége az évnek. Még 3 nap kemény szopás(a szó átvitt értelmében), mert azért van amit nem tennék meg a jobb jegy érdekébe:D Remélem lehet érteni ezt a kis viccet:)

Ma napom érdekesen, ill azt lehet mondnai, h jól indult. Mikor bementme a suliba, mindenki mondta, h jó színem van(ami a Jankáéval vetekszik:D) és kérdezték, h milyen volt, stb. Ezz jól esett. Kb 5 percig, amíg meg nem tudtam, h 1. órában 2 doolgozattal kezdek. Na ez ilyen ,funky, (ahogy Bence mondaná). irodalom még csak csak ment, de utána nyelvtanból is pótló doga... semmit sem készültem, és 3as lett,  de megvan az évvégi 5ös, szal nem para. 2. óra tesi: szokásos foci. Illetve foci szerűség, mert azért azt amit a pályán művelünk ilyenkor nagyon nem lehet labdarúgásnak nevezni. 3. óra kémia: ahol megtudtam h holnap tz-t írunk. Nem is kellett több, rögtön óra után: ,,tanárnő, nem írhatnám emg később...,, Mikor ment ki, mondott vmit, h péntken, de sajnos nem hallottam pontoan, de remélem tényleg aztmondta, h pénteken írhatok, mert én holnapra nem tudok felkészülni. Most úgy döntöttem, h a több órát nem írom le egyesével, mivel NEM. Ennyi:D Suli után természetesen kicsit szit, ahol a biciklimet veszélyben éreztem, mivel a Lorcsi és a inga kezei közé került. Ezek után pedig Füli is szerencsét próbált kisebb-nagyobb sikerrel:D Edzésre nem tudok még menni, mert még beteg vagyok. Pedig holnap mennek Nyíregyházára játszani. Nah ez nekem most elmarad...

Mivel nincs jobb dolgom, itt ülök és vizipipázok. akadna jobb dolgom, hiszen a csütörtöki fizika  tz-re vagy a pénteki töri, föci és kémia tz-re tanulhatnék. De az ráér. Bár nem ártana. Úgy gondolom, h az új pipa ,,bejáratása,, most a legfontosabb feladatom. legalábbis próbálom ezt elhitetni magammal:D És amíg senki sem mondja azt, h ez nem így van, addig én ezt így is gondolom:D de msot el is búcsuzok, lassan leég a szén:) Majd még írok hamarosan. Sziasztok:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr11145430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GegeÚr ^^ 2009.06.02. 11:42:56

Danciii :))
Ez már gyanús nekem, hogy ennyit írsz a tanulásról és a tanulási "nehézségeidről" :P
Az a bizonyos mondat ötlött szembe amelyikben kifejted, hogy konkrétan semmit nem tanultál a nyelvtan dogára és 3-as lett...
Aki nem tudná a mi magyar tanárunk az iskola -sőt inkább az univerzum- legeslegbrutálisabb tanára, ebből kifolyólag nála egy 3-as is jó jegynek számít. (Dancinál nem mert ő sajnos egy strbr :) )
Köszi és bocsi (L) ^^

Dancika 2009.06.02. 20:19:09

én tényleg nem tanultam semmit a nyelvtanra:D mivel nem hittem volna, h egy órán 2 dolgozatot kell majd írnom, ezt meg kell értened:D
és nem vagyok strbr...:@

u.i.: sietek a bulival;)
süti beállítások módosítása