danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Felkészülési időszak... (és a kívánságműsor:D)

2009.07.16. 22:19 Dancika

 

Faszkész! Ez talán a legjobb szókapcsolat, amivel magamat tudom jellemezni most. Napi 2 edzés. Első fél9kor, második fél5kor. Egyszerűen halál. Reggelente mindig megbeszéljük, h akkor majd este megyünk városba, kicsit lazítunk, stb. De mikor 18 óra körül bemegyünk az öltözőbe, nem is kell megkérdezni egymást, hogy akkor megyünk-e valahova? Mindenkinek az arcára van írva: ,,Hát te tiszta hülye vagy. Én biztos h nem!:D,, Ezzel persze most megint nem azt akarom mondnai, h ez az egész szopás, mert jól érzem azért magam, meg jók az edzések, meg a társaság, de azért ez elég para. Tegnap este is elmentem Bazsi bulijába 8kor, 3/4 10kor már jöttem is haza, mert majdnem elaludtam a fáradtságtól. Na meg ma is volt reggeli edzés. (még jó 5 percre lakik:) ) A másik: Ma megyek haza városból 3 felé, és összetalálkozom 2 ismerősömmel. Kérdezem hova mennek? Modják pollackra. Nem jövök? :) Hát mondom nem, én majd edzésre megyek 40 fokban, de azért köszi:D Oké, és este jövök városba? Nem, én valószínűleg aludni fogok már 10kor. Szóval ez azért elég aranyos dolog:D
Ma délutáni edzésre oda is értem, jött be edzőnk, és mondta, h most beszélnünk kell(mármint a csapattal) Mondta, h pár srácról hallott, h söröznek a koleszbe, meg csajozás, meg éjszakáznak felkészülési időszakban, és h ez így nem lesz jó. Éppen ezért mostantól, ha valakit meglát 22 óra után a városban, azzal szerződést bont a klub. És emiatt nem vagyok túl happy, de azért be kell látni, van benne igazság. De mi azért rájöttünk, h velünk hamar szerződést fognak bontani:D:D Na jó, nem:) Ja és hozzátette még azt is, h ha valaki pl. moziba akar menni, és 11ig tart a film, akk egy sms-t írjunk neki, h később érünk haza. Szóval vége van az éjszakai életnek... Nem mintha lett volna:P De valósznűleg ennek meglesz az eredménye. Legalábbis remélem:)

Ohh, és még valami. Persze szeretek így elmenni városba, meg minden, de azért ahhoz az érzéshez semmi se fogható, mint mikor megverünk mondjuk egy Fradit. Bár ezt így sokatoknak biztos nehéz megértenie, de ettől függetlenül így van...:)

Kívánságműsor: Annak érdekében, hogy megtartsak két nagyon fontos olvasót, akik rendszeresen látogatják ezt a csodás kis blogot, muszáj ezt leírnom. Panaszkodtak, hogy őket miért nem emeltem ki név szerint? Erre én bocsánatot kértem, és mondtam, hogy ha hazajövök, akkor kiegésztem a blogot úgy, hogy a csapat összes tagjáról írok valamit. De ez se tetszett nekik, mert az úgy már nem flash, hogy mindenkiről írok. Csak róluk...:D Tehát, Dávid és Dávid, ez nektek szól:D Fábián Dávid! Nagyon sajnálom, hogy az öltözőben nem tudok melletted ülni, pedig mindig mondanám neked azzal a jó kis arccal, hogy: ,,Szijja Dávid!,, De sajnos a Larion nem engedi:( Kirch Dávid! El sem tudom mondani, hogy mennyire büszke vagyok arra, hogy veled egy csaptban játszhatok, és hogy mennyire örülök olyankor, amikor az erőnléti edző nekünk mondja a Dávcsóval futásanál, hogy TÖKÉLETES!:D:P Remélem elég kreatív voltam:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr91250326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dd-- 2009.07.17. 07:12:07

háááát...egész jó lett;):D...igen nagyon jó érzés ám amikor mondják nekünk h TÖKÉLETES, remélem egyszer Dávid te is átélheted ezt a földöntúli érzést:):D
süti beállítások módosítása