danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

,,Írjál már a blogodra Danci,,:D

2009.08.06. 02:27 Dancika

Húúúha, kicsit elhanyagoltam az oldalt. De szerencsére vannak akik szólnak, hogy ha nem írok. És igen, most rád gondolok Krikk(és megemlítettelek:D). Persze nem véletlen, hogy nem írtam. Annyi az egészre a magyarázat, hogy nagyon nincs mit. Telnek a napok, mennek az edzések, és kb ennyi. Na és most is sikerült kitérnem a focira. Szóval kezdem is ezzel.(most ne lépjen ki az akit nem érdekel, mert utána lesz más is!:D) Lassan vége a felkészülésnek, és kezdődik a bajnokság. Elég funny, hogy az első három idegenbeli meccsünket nem épp a szomszéd városokban fogjuk játszani. Először Sopronba, majd Győrbe, aztán pedig Nyíregyházára fogunk utazni. Jó lesz...:) Na persze itthon is fogunk játszani, és ismét hangsúlyoznám, hogy a meccsekre ki szabad jönni.;) Msnen klikk és mondom, hogy mikor:D A másik, meg, hogy ugye Dávcsó lett a csapatkapitány, de kell természetesen helyettes is. A helyettes választást pedig ma tartottuk, és én nem bíztam semmit se a véletlenre, ezért szórólapokat készítettem, amiben azon játékosoknak akik rám voksolnak csokit és egy aqua parkot ígértem a pálya mellé.:D Ez a szórólap sokaknak elnyerte a tettszését, és sokakból elég hosszan tartó nevetést váltott ki. Ha valaki olvassa ezt a szavazók közül, azoknak azt üzenem, hogy köszönöm a bizalmat, és az aqua parkos témán már rajta vagyok:D:D És ezzel el is árultam a végeredményt:)

Ennyit az életem egészségesebb részéről. Most jöhet a többi:D Mint azt még múltkor említettem szülők leléptek egy hétre. Ezt meg is ünnepeltem. Először Fülinél alapozás, aztán meg color meg erre-arra. Na én a Fülénel már jól voltam, de aludtam egy órát:D És ezek után tényleg jól voltam. Majd lenéztünk colorba, és akkor itt el is vesztettük egymást, viszont találkoztunk másokkal. Utána páran megint egybe gyűltünk, és elmentünk kicsit ,,sétálni,,. Ebben én nagyon elfáradtam ezért lefeküdtem aludni egy pihe-puha kövekkel borított útra a bíróság mögött:D Mikor rájöttek Drága Barátaim, hogy sokkal jobb lenne ha ez a hülyegyerek inkább az otthoni pihe-puha ágyban aludna, odajöttek és hívtak egy taxit. Mivel én félálomban voltam mikor felálltam rájöttek, hogy nem lenne jó, ha csak úgy hazaküldenek, mert én még a taxiban is el fogok aludni, vagy akár mégrosszabb... (bizony ez a kis color utáni séta NAGYON fárasztó volt:D) Na tehát mikor erre rájöttek úgy döntöttek, hogy ők is hazajönnek velem. Így aztán Fazi, Máté és Zoli elköszönt a többi embertől akik ott voltak még, és beszálltak a taxiba. Én még mielőtt elindultunk volna visszaaludtam. Másnap megtudtam, hogy még Dávcsó is odajött a taxihoz, és röhögött rajtam egy jót:D:D(L). Na tehát hazajöttünk 4en. Én kb 5 perc alatt ki is nyitottam az ajtókat, és... mind1. Ezt a részt ugorjuk:D Ezek után úgy ahogy voltam, tehát ing, nyakkendő, farmer, óra, stb ledőltem lent a kerevetre. És akkor kurva mély álomba szenderültem.:D Másnap dél körül keltem, és rohadtul szarul éreztem magam... Közben a 3 fiatalember(akiknek ezúton is szeretném megköszönni, hogy segítettek hazajutni(L) ) már hazament. Én estig abban a cuccban ültem, amiben hazajöttem, és akkor jöttem rá, hogy lehet kezdeni kéne magammal valamit. Szép ki este volt:D Természetesen ez azért egy cenzúrázott változata volt az történetnek.:) Mivel szülők ugye nem voltak itthon bulit kellett volna tartani. Úgy is volt, hogy lesz buli, de én valahogy nem kalkuláltam bele a számításaimba a reggeli edzéseket. Így aztán ebből nem lett semmi. De megígérem pótolni fogom. Még pontosan nem tudom mikor, de úgy is lesz olyan hétvége év közben amikor elutaznak;) De nem szomorkodtunk, hiszan ha már én nem tartok bulit, tartott a Gyazo.:D Sajnos én nem voltam túl sokáig ott, mivel az előbb említett reggeli edzések miatt időban haza kellett jönnöm, de nagyon jó volt. Társaság is jó volt, és a képek...:D Viszont a rendőrség is benézett azért Zoli bulijára. És nem épp azért, hogy együtt bulizzannak azokkal akik még 3kor is ott voltak. De szerencsére nem lett eddig semmi komolyabb dolog az ügyből.:)  Más igazából nem nagyon történt az elmúlt héten velem. Szóval ez van. Na pás;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr711291881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása