danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Olyan hétköznapos..

2009.09.04. 23:49 Dancika

Hazaértem, uncsitam, ezért blogot írok. Mondjuk van is most miről, voltak vicces dolgok..:D Elősször is egy tegnapi dolog. Állunk a wc-ben, mint oly sok szünetben, és nyilván nem azért, mert mindenkinek húgyuti infekciója van:D(orvos szülőktől tanul az ember:D). Na tehátt ugye vagyunk ott, és Geri már fogalmam sincs, h miért de azt mondta, h neki kurva jó hallása van. Ezek után mi természetesen visszkérdeztünk, h ,,tényleg, és ezt honnan tudod?,, err ő azt mondta, h ,,ja, még azt is hallom, amit gondoldok basszus,, én itt először megijedtem, aztán mikor így rádöbbentem h ez mekkora hülyeség és azt is észrevettme h ezt hogyan mondta, akkor elkeztem nevetni, mint ahogy a többiek is:D Aztán tegnap történt még az is, hogy a ugyancsak a wc-ben álltunk, persze most csak azért, mert wc-re kellett mennünk(kül ez a leőweys wc ilyen kultúrális központ szerűség:D) és akkor az egyik 4es gyerek mondta, h ha jön a tanár, akkor azt kell mondani, h ,,hú bazdmeg,, és a cigit ki az ablakon. Már mint nem mi, mert mi nem, csak ő:P Ezek után rá is gyújtott és Gudnyi úgy vélte, hogy milyen vicces lenne már ezt mondani, szal mondta: hú bazdmeg. A srác, aki eddig kb ketőt szívottbele, abból a lendületből pöckölte ki az ablakon. Ekkor Gudnyi rájött, hogy ezt talán mégse kellett volna:D ott helyben kapott 3 tockost, és minden nap fog még kapni egyet:D Szóval lehet nem érte meg neki.. Nekünk igen, mert mi nagyon jó gonoszul kacagtunk ezen elég hosszas ideig:D Aztán jött egy mai nap, és én megint elmentem suliba. És nagy örömömre ma még német is volt(L) Németre egyik nagyon kedves osztálytársammal járok, akit 3 bejegyzéssel ezelőtt csak úgy emlegettem, hogy Augusztusz. Vele be is ültem szeretett óránkra. Egy kis idő elteltvéel ő úgy érezte, hogy akkorr most eljött az ideje egy kis tubáknak. Asztalra ki is tette, majd megtörtént az aminek meg keleltt történnie:D Ezek után eléggé elvörösödött a feje és minél előbb papírzsebkendőhöz akart jutni. Így aztán én amilyne gyorsan csak tudtam a segítségére siettem egyel. Ez lehet, hogy így annyira nem vicces, de ha végiggondoljátok, h óra kellős közepén vki elkezd tubákolni, ami azért hallatszik és látszik is elég para. És az igazán vicces mégiscsak az utána lévő feje volt:P(L) Suli után mentem is haza, majd edzésre. Elég lightos edzés volt, mivel holnap 7kor indulunk Nyíregyházára focizni(drukkoljatok;) ) Majd gyors haza, és rendbe szedtem magam és 19:20-ra meki elé, amiből lett 3 perc késés, de mag is kaptam ezért a magamét a Julcsitól:P Vele kicsit besz meg séta, aztán elkísértem oda, ahova ment 8-ra, és irány Kupcsi. Tulajdonképpen itt volt mindenki. Annyira jó volt még így is, h korán haza kellett jönnöm holnapi meccs miatt:) Fullra maradtam volna még. Amint odaértem Lorcsi meg többiek egyből mondták h fullra úgy nézek ki mint a barney a how i met yout mother c. sorozatból. Ugye rózsaszín ing, azon meg mellény + whisky:P Be is játszottam azt a nagyon híres mondatot. odamentem a Csizihez és így megkkérdeztem tőle: ,,have you met Lorcsi?,,:D Aki nézi a sorozatot(már pedig ott elég sokan voltak ilyenek) azok alap h levágták, h mi ebben a vicc:) Lorcsi msn-en még egy becenevet is kitalált nekem. Danci + Barney = barnci:P Köszi:) Mátéval, Vassal, Gerivel, meg többiekkel megint hoztuk a formánkat azért fönt..:D Aztán elkezdett szakadni, Vass Mátéval meg lefutottunkSzéchenyi térig, bepattantunk egy taxiba és én jöttem haza, ő meg ment tovább rózsadombra. Lassan sleep mert holnap 6kor kelek. funky lesz:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr71361083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszii 2009.09.05. 14:48:11

azt kihagytad hogy vettem neked kólát:P
süti beállítások módosítása