danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

:)

2008.08.01. 20:54 Dancika

4 óra alvás után kelhetem fel 7-kor(az ügyesek ebből ki tudják számolni, hogy akkor mikor feküdtem le:D) Aztán 8-kor indultunk a stadiontól Szentlőrincre edzeni. Ezen a hosszú úton(negyed óra) sikerült elaludnom...szóval nem kicsit voltam kómás:D Az edzés úgy ahogy elment volna, ha a végén nincs 15 perc levezető futás, amiben természetesen volt jó pár sprint is:) Aztán behúztunk a kispadról pár vizet...de ezt a témát most inkább hanyagoljuk:D Mikor hazaértem leültem tv-t nézni, de bealudtam. 13:45-kor keltem, valamilyen visító csajra egy rajzfilmben(amit nem én néztem, hanem a Bazsi!!!:D) De tényleg nem én...:D Aztán 14:20 körül felmentem pollackra. Itt találkoztam a Fazival, a Radóval, meg az egyik volt osztálytársukkal. Ha mást nem is, azt megállapítottam, hogy a Radó nem teljesen 100-as:D De ez nem is baj...;) Aztán ott volt még valaki, akit nem nevesíthetek, mert megkért rá...hívjuk úgy, mint a nyaralásos részben...egy ,,bizonyos személy,,:D Sokszor megpróbált belökni a vízbe a barátnőivel, és párszor sikerült is nekik...:D Aztán lementünk fagyizni, majd én elnéztem a mezőszélhez. Itt találkoztam volt osztálytársammal, meg még pár másik mezőszelessel. Jó volt beszélni velük kicsit...;) Aztán hazajöttem, és vizipipa, meg msn. Szóval ilyen szokásos esti program:) Holnap(SZOMBATON!!) 8:30-kor edzés a műfüvön...:@ Szabadnap...?! Minek?? :S:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr38596542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása