danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Ma(!), Szombat(?)

2008.08.13. 21:00 Dancika

2-kor feküdtem, 8-kor meg keltem:) Ez amúgy szokásosnak számít. De reggelente mindig megígérem magamnak, hogy már már este 9-kor aludni fogok. De valahogy sose jön össze:S Na mind1. 9:30-kor indultam kovácstelepre edzésre. Persze biciklivel. Így félálmoban jó volt egyet tekerni...így nulla reakcióidővel:D Azért odaértem;) 9-től 11-ig edzés. Tűző nap, ráadásul műfű:S És én persze fekete pólóban mentem:D Edzés előtt kaptunk kulacsokat, amit nekem sikerült eltörnöm;):D De nem baj, az én Drága Tomi barátom most is kisegített;):D Aztán edzés után gyorsan fürcsi, majd indulás különangolra kertvárosba...:S Erről inkább nem mondanék semmit, mivel ez volt az első alkalom. És nem mondhatnám, hogy túl sokat foglalkoztam volna ezzel a nyáron. Szóval így...MI VAN?:D Délben hazafelé beugrottam még mamámhoz, ahol ott volt a Bazsika is. Megfontolt szándékkal mentem...PÉNZ:D:D Na jó, nem ám:D Csak a Bazsi hiányzott...:P Ezt gondolom most mindenki elhiszi;) Amint hazaértem egyből beestem a fotelba. Viszont csak 20 percem volt, mert kellett indulnom a délutáni edzésre:) Na de milyen ötletem támadt?:O Veszek gyorst és a többiek előtt fogom megenni:D Nem vagyok ám ilyen szívtelen;) Azért ott ettem meg, mert nem tudtam volna már máshol. Be voltam táblázva egész napra...még enni sem volt időm:D:D A délutáni edzés csak 1 és negyed órás volt. De páran még maradtunk kicsit rúgdosni. Mikor a Viktorral bicikliztünk a TESCO mögött az uránvárosi megálló felé, öszefutottunk a Dávcsóval, meg a Lilivel. Dávid bizony szörnyen beteg volt, ezért kellett kihagynia az edzést. Látszott is rajta különben...;):D Viszont nagyon örült annak, hogy találkoztunk. Ezt már távolról láttam:D:D Aztán eltekertem a mezőszélhez, hiszen a Zózókék(volt osztyáltárs.) mindig ott vannak. A mai nap sem volt kivétel. Velünk beszéltem picit, aztán beugrott, hogy még csak 17:30 van és a Forrásban a vizipipás bolt csak 18 órakor zár. Nekem meg úgy is kellett szén. Ott is voltam időben. Folyt rólam a víz, mert nagyon siettem. Mikor beértem, mi volt kiírva?! Szabadság miatt szárva! :@:@ Hát nem kicsit voltam ideges:):D Gondoltam nyitva van még a kórház téri dohánybolt, mert ott is lehet kapni szent, és még nem volt 6 óra. De természetesen nem volt nyitva...:) Így aztán két edzéssel, egy angolórával és 22km biciklizéssel a hátam mögött hazajöttem.

Egyébként eddig úgy nézett ki, hogy elmarad a Szigetes túrám, mivel összekaptam a Bencével... Hogy min, azt inkább hanyagoljuk:D Hosszú és bonyolult. Mikor ma megjöttem, mondta apa, h menjek el Szigetre. Mondtam, hogy a bencével nincs kedvem, erre mondta, h ő holnap hazajön s meg fog engem kérni, h menjek el vele. Mondom oks, elmegyek vele. Nem mintha annyira akarnék, de mind1. Majd eszembe jutott, hogy nekünk szombaton(amikor mennék) edzőmeccsünk van a '91-es PMFC-vel. 16 órakor kezdünk, és így kb. 18 órára lennék kész teljesen. A koncert pedig 19:30-kor kezdődik. Szóval ez elég reménytelen. Eddig mellesleg úgy volt, hogy szombaton csak egy edzés lesz délelőtt, és aztán megyek Balcsira. Hát ez így teljes mértékben bukta...:S Mind1. Azt, hogy mi lesz, nem tudom még. Majd valahogy biztosan alakul. De szerintem elmegyek meccsre, szüleim mennek Balcsira, a Bence meg nem tom hol lesz. De ez azt jelenti, hogy szombat délutántól vasárnap délutánig szülők nélkül leszek!!!!;):D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr30614805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása