danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Hétvégés:)

2008.09.03. 21:52 Dancika

Úgy gondoltam, hogy most már ideje lenne leírni a hétvégi dolgokat:)
PÉNTEK: Ez volt az utolsó nap a nyáron, amikor így el lehetett menni városba. Lett volna még a szombat is, de mivel vasárnap meccs, ezért az kilőve. Na szóval, 21:30kor tal SZITen. Ebből kb. 22óra lett. Legalábbis nekem:) De nem én tehettem róla, még találkoznom kellett szüleimmel is, hisz le kellett húznom őket pénzzel:):P Ott volt már mindenki mikor én végre megérkeztem:D Természetesen megvártak:) És NEM AZÉRT, mert vizipipa volt nálam. Legalábbis remélem, bár...:S:D Aztán összefutottunk pár ilyen más emberrel:D Aztán ugye vizipipa, meg ,,málnaszörp,,:D Éjfél körül ellépett a Fazi, meg a Wittner. És 1-1:30 körül a Simi meg a Dénes is ment. Így maradt a Zsömle(Máté:D), a Dávcsó, meg én:D Mit csinálhat ilyenkor az ember?! Hát bemegy a szökőkútba:D Hozzáteszem, hogy a Máté volt a legbátrabb, mivel ő levetkőzött boxerre és elkezdett futni körbe körbe a szökőkútban, de egyszer csak megcsúszott, és akkorát esett, hogy öröm volt nézni(bocsi:D):D De azért mi is elvoltunk a Dávcsóval...:D Volt még az ugrásom, ami mellesleg egy talpas volt, és másnap elég rendesen fájt a lábam:D Nah utánna még vizipipa, meg jött valami srác, aki ott osztotta a dolgait, mi meg okosan bólogattunk, mintha értenénk, vagy érdekelne az, amit mond:D Később lementünk még a kórház téri non-stophoz, majd főpályára. Itt volt egy kisebb versenyfutás a taxiért, amit én nyertem(H):P De a taxis hívott a Máténak meg a Dávidnak egy másik taxit:@ Pedig már röögtem rajtuk:P:P Itt is az a lényeg, hogy nagyon, nagyon jó este volt:):D
SZOMBAT: Na ja, ez olyan elég uncsi nap volt, és már nem is emlékszem, hogy mit csináltam. Gondolom msn, tv, stb. Meccs előtt ugye nincs túl sok értelme elmenni este. Erről ennyit.
VASÁRNAP: Meccs: Eredetileg úgy volt, hogy 13 órakor kezdődik a meccs, valami miatt előrébb hozták délre. Ezért aztán 10:30-ra kellett a stadionnál lenni. Ebből az következne, hogy a stadionban játszunk:) De nem ez következik:S Hanem az új művüves pályán, amiről minndenki azt mondta, hogy kemény meg szar, de szerintem jó nagyon. Eléggé összezavarodva kezdtünk, de végülis összeszedtük magunkat. De ekkor már 0:1 volt:S Majd egy szögletből mi is betaláltunk. Elvileg a Dominik lőtte a gólt, de van aki úgy látta, hogy a Viktor. És ők se tudták pontosanXD Lényeg, hogy bepattant;):D Még a félidő előtt kaptunk egyet, így aztán 1:2vel mentünk az öltözőbe. A második félidőben szerintem sokkal jobban játszottunk. Nagyon odatette magát mindenki;) Ennek eredménye volt az egyenlítő találatunk. Volt ezek után egy eléggé nagy hibája a bírónak, mikor kb. 18-19 m-ről szabadrúgáshoz jutottunk, ami nagyon szépen szállt a kapu felé, de a sorfalból felugró gyerek a kezével ütötte el. Amit ,,véletlenül,, se a bíró, se a partjelző nem látott. Érdekes... Kicsivel később újra átvették a vezetést. De mi tudtuk, hogy most is ki tudunk egyenlíteni. És egy ,meglepetésember,, akit mi csak Dexternek hívunk(egyébként Horváth Andris), egy esernyőcsellel átverte az egy fejjel magasabb védőjét, és kapásból belőtte a hosszúba. Nem kicsit lepődtem meg:D Ezzel 3:3 volt az állás. Ekkor mindössze 15 perc volt vissza a meccsből. Itt már mindenki inkább védekezett. Szerintem megelégedtünk volna(!) ezzel az 1 ponttal. De 8 perccel a vége előtt kaptunk egyet. Itt már mindenki összeomlott. Igaz, hogy magamból indulok ki, de ahogy végignéztem a többiek arcán, láttam, hogy nem vagyok ezzel egyedül. De azért még belefért 1-2 támadás. Ismét volt egy vitatható szabálytalanság a 16-osokn belül, de természetesen nem kaptunk büntetőt. MOST SE:( Aztán jött a hármas sípszó. Én eléggé csalódott voltam, pedig az edzőnk szerint, íilyen játékkal bármilyen csapat ellen ki lehet kapni. És még hozzá tette azt is, hogy örül annak, hogy nem ijedtünk meg attól, hogy 1-2 évvel idősebbek és esetleg fizikálisan erősebbek. A végeredmény: PMFC U-16 - Kaposvári Rákóczi U-18  3:4 Szerintem jól játszottunk és nem számít az eredmény. Mindenki jól játszott, ez a lényeg;)
A meccs után hazamentem, és lefürödtem, rendbeszedtem magam, mivel 15:30ra Leőweyben kellett lennem évnyitón. Az is jó volt, de már nincs erőm leírni, hogy mi volt. De azt azért elmondom, hogy jó kis osztályunk van szerintem:D Bár vannak ,,furcsa,, arcok, de azért jó lesz...:D
Összességében király kis utolsó hétvége volt:) Mármint utolsó a nyáron:D

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr76647259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

\\\\\\\\\\\\\\\"Dávcsó\\\\\\\\\\\\\\\"...:D:D 2008.09.04. 19:58:05

azért péntek eléggé odabaszott;);):D:D

Dancika 2008.09.04. 21:33:53

Nem kicsit volt jó!!!!;):D

Zsömle 2008.09.05. 22:39:00

PÉNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK

Réka 2008.09.14. 14:44:44

:D:D!! Miféle furcsaa arcok??:D
4xm4s9

Dancika 2008.09.15. 22:53:11

Réka, mi az a 4xm4s9?:D
süti beállítások módosítása