danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Unaloműzés felsőfokon:D

2009.07.20. 03:17 Dancika

 

Mivel mai napom nem volt izgalmakban gazdag ezért mindenféle hülyeséggel próbáltam szórakoztatni magam. Na már most nem kell egyből ARRA gondolni...:D Nem tudom, hogy nektek milyen gyakran van ilyen napotok, de én ma találtam pár dolgot, amivel nagyon jól elütöttem az időt:D

1.: Először is stand-up-ot néztem ,,jútyúbon,,:) Megtaláltam az egyik legnagyobb részt. Bödöcs Tibor csinálta, és mivel csak 3 perces, szerintem nézzétek meg: www.youtube.com/watch

2.: Ezek után természetesen bash.hu jött. Erről nyilván legtöbben már hallottátok, és ha mást nem is, a top100-at elolvastátok. Ha ez megtörtént, nem kell pánikolni, másodszorra is nagyon jókat lehet röhögni rajta:D Ha pedig még nem tették meg, akkor nosza. Ez ugye chates meg msnes beszélgetések legjobb momentumai:D Csak néhány idézet azért, hogy kedvet kapjatok:

a    <Maul> ja, a hugom szerint is kivancsi termeszetem van
      <Maul> legalabbis ezt irta a naplojaba...

b    16:07 [Réka15]Sya
      16:07 [Réka15]honnan
      16:07 [Réka15]korod
      16:08 [András 17bp]ez fájt

3.: Bash után következett az aranykopesek.com. Nem írom le, hogy ezen az oldaon miket lehet olvasni, mert úgy gondolom, hogy ez a címből tökéletesen kivehető:) Természetesen ugyan úgy mint bashon itt is vannak nagyon rossz szövegek, de lehet olyat találni amin 5 percig szakadsz:D

Például: ,,Mára megváltoztak a -val, -vel hasonulási szabályok. Régebben úgy tanultuk, hogy legénnyel, lánnyal, ma viszont így mondják: legény-nyal, lány-nyel!,, 

4.: Eközben hazaért bátyám(aki ez elmúlt hetet Spanyoloszágban töltötte) szóval kiültem a teraszra vele, meg egyik bartájával, aki ugyancsak spanyolban volt, és akk így hárman kerestük a hülyébbél hülyébb dolgokat neten pár sör társaságában. Így jött először a világ leghíresebb bazdmegjeit tartalmazó internetes portál: www.keptelenseg.hu/keptelenseg/olvas/a-vilag-leghiresebb-bazdmegjei/ Nem tagadom, volt néhány amit nem értettem, de itt is találtam elég sok olyat amin sírni lehetett:D (,,Neil Armstrong: Én oda ki nem megyek, bazdmeg!,, VAGY ,,Ádám: Ez megeszi, bazdmeg!,,)

5.: Miután elolvastuk az összeset, megkerestük a legviccesebb utolsó mondatokat:D www.lba.hu/egysorosak/utolso.php Ilyen volt mondjuk: ,,Ezt a Trabantot még simán megelőzöm az IFA előtt...,, ÉS ,,Add a gyufát, hadd lám van-e még benzin a hordóban!,, NOMEG ,,Ugyan kincsem! Erre nincsenek cápák,,

6.: Az este zárása képpen pedig jöhetett az örök kedvenc, amit akárhányszor olvasok is el, még mindig tudok csodálkozni azon, hogy az emberi hülyeség mennyire határtalan. Bár nem én vagyok az első, aki erre rájön:,,A világon két dolog végtelen: az emberi hülyeség és a Világegyetem. Bár a másodikban nem vagyok biztos." /Albert Einstein/ No igen, ez az oldal pedig nem más, mint a Darwin-díjasok történeteit megörökítő lap: www.darwindij.hu/articles.php Ha valaki még nem hallott volna erről az ,,elismerésről,, akkor most pár szóban leírnám. Ezt a díjat azok az illetők kapják akik a legnevetségesebb módon halnak meg. Természetesen nem szoktam nevetni ilyen dolgokon de ez azért kritikán aluli...:D És ezt tényleg nem csak én találtam ki. Ha nem hiszetek nézzétek meg wikin, és persze a honlapon amit az előbb leírtam. Itt a története annak a ,,szerencsésnek,, aki 2002-ben kiérdemelte ezt az elismerést: ,,Egy kezdõ iraki terrorista, Khay Rahnajet nem fizetett elég postadíjat a feladott levélbombára. Ezért a küldemény \"Vissza a feladónak\" pecséttel visszaérkezett Rahnajet-hez. A botcsinálta terrorista teljesen elfeledkezett közben a bombáról, így felnyitotta a borítékot. Utolsó levele volt.,, Na ez az ami szerintem nem mind1:D:D

Mint azt látjátok azért feltaláltam magam. És mivel itt kötöttetek ki a blogomon nyilván semmi dolgotok sincs, tehát itt az idő, hogy ti is megnézzétek ezeket az oldalakat:D Remélem tetszeni fog. Sziasztok:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr461255821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása