danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

manapság... 1.2:D

2009.07.22. 00:37 Dancika

Éldegélek még mindig. Bár már nem sokáig. A kimerültség határát feszegetem. Ez még jó is lenne, ha ez a bulik miatt lenne, de nem éppen...:D Napi 2 edzés ugye, és akkor este mindig le akarok feküdni időben, de mindig találok valami jót a tv-ben:D Na persze nem olyan jót(:D), hanem valami jó filmet:D És akkor azt nézem 3ig kb. és tudok aludni 4 órát. Ez megy már elég rég óta. Tehát igen...fáradt vagyok...:S:D A mai bejegyzésben nem nagyon lesz összefüggés a különböző dolgok között, tehát nincs egy összefüggő történet ami miatt írok, csak így minden féle:) Először is a PMFC-s dolgok: most hétvégén az 1 évvel idősebbekkel játszottunk, és nyertünk 6:2-re, és ez azért így jó volt, mert látszik, hogy megéri, ha hajtunk edzésen. Ezek után már csak felnőttekkel fogunk játszani. Először Szederkénnyel, aztán PVSK-val, majd pedig Pellérddel. Remélem ezeket is menyerjük majd. Utána pedig kezdődik a bajnokság. Meg is van a sorsolás. Első fordulóban megyünk Sopronban, a másodikban medig jön hozzánk a Békéscsaba. Csapattal csütörtökön megyünk Orfűre kistóhoz kicsit strandolni. Meglesz a reggeli edzés, aztán csapatbusszal go. Jó lesz:P Ennyit a PMFC-ről:) Tegnap benéztünk városba páran. Nem sokáig voltunk, de azért ki kelett már mozdulnom picit itthonról:D Egyik ismerősöm felolvasott egy sms-t, amin én 5 percig röhögtem. Ilyen nyálas szöveget...nagyon para:D Meg is osztom most veletek. ,,Csoki? Nem! Cukor? Nem! Talán méz...? Nem! Nem tudok semmmit, ami édesebb lenne nálad...,,:D:D Mikor este hazaértem itthon volt Bence, meg Ivett, szal velük leültünk szósz parkot nézni. Miután vége volt Bence mondta, hogy nézzem meg port.hu-n A Tanú című filmet. Nem találtam meg, ezért mondta, hogy próbáljam meg A nélkül. Erre én visszakérdeztem, hogy mi? A Tnú?:D Miután kimondtam jöttem rá, hogy mekkora hülyeséget mondtam:D Persze Bencéék is szakadtak, és én is:D Na tehát mostanság így nézek ki:D Csendesen élem szerény kis életemet, távol a rivaldafénytől:D De valami azért mindig történik. A legaktuálisabb most az, hogy szülők elutaznak pénteken hajnali 3kor egy hétre, szóval miénk a háúz:P Illetve itt van még az Ágoston szülinapja is, amit szombaton fog tartani colorban. Az se lesz gyenge:D Majd még írok a közeljövőben párszor unalmamban:D Auf Wiedersehen(ezt mind sikerült elsajátítanom 9.ben német órákon:S:D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr461260093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása