danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Ezt most muszáj:D

2009.08.29. 00:43 Dancika

Tegnap törént velem, hogy a Nagy Tomi mutatott valamit msnen. Ha beírjátok azt, h /slap akkor egy olyan üzit fog küldeni, h pl: ,,danci nyakon csapja X-et egy nagy, büdös ponttyal,,:D:D Ebben mindketten örömünket leltük, ezért a lehető legtöbb partnerünknek elküldtük ezt a nam éppen hízelgő, de annál viccesebb üzit. És azért, hogy még többet nevessünk, bemásoltuk egymásnak az emberek reakcióit. A Tomi ezt eljátszotta a Fruzsival is pár 100szor, és mindeketten jót nevettünk az ő reakcióin (is). Egy idő után ez a büdös ponty már uncsinak tűnt, ezért ő beújított és azt küldte, ,,egy mócsinggal,,:D Drága Fruzsi már eddig se szívlelte ezt a kis ,,akciót,, de ezek után már kifejezetten ideges volt:D Tudom, h ez már így is egy roppantul vicces törétnet, és Ti már most is szakadtok az nevetsétől(és ez mindenféle irónia nélkül írom most természetesen:) ), de az a dolog, ami miatt fél1kor arra vetemedtem, h blogot írjak, még csak most jön:D Az elúbb említetteket tehát tegnap játszottuk, ma pedig minden bátorságomat összeszedve ráírtam a Fruzsira, és reméltem, hogy már nem haragszik. Tévedtem, de sebaj:D Írtam is neki, hogy ugye emlékszik-e még arra, h a Tomi tegnap milyen üziket küldött. Ő mondta, h ...IGEN:D (Ki gondolta volna?:P) És ezek után következett az, ami miatt én szakadtam. Na tehát ezt ugye megkérdeztem, ő meg válaszolt. Majd feltette A kérdést. ,,danci, mi az a mócsing?,,:D Ez nektek lehet, h annyira nem nyeri el a tetszéseteket, de ez így nagyon vicces volt nekem, és azért reménykedek, h pár ,,olyan,, embernek mint amilyen én vagyok tetszik:D Mást nem is akarok, mert már aludni kéne, hisz holnap meccs, csak Valaki mint az elmúlt napokban oly sokszor, megakadályoz ebben:P De ezt.. hát le kellett írnom, mert én leestem a székről:D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr521345383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása