danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Az új évtized első tavaszának felejthetetlen kezdete:D

2010.02.25. 22:54 Dancika


 Mivel F.Kinga (ismerteb nevén: A siklósi bajkeverő:D) folyton nyaggatt, hogy írjak már, tessék.. írok:) Persze eddig is akartam, csak nem volt miről:D Ám tegnap illetve ma történtek olyan dolgok, amik említésre méltóak.
I. Az első tegnap készült, amikor is 3. óra után belső kommunikáció volt(ha valaki nem leőweys, akkor nekik: ez annyit tesz, h egy évfolyam diákjai összegyűlnek egy óra erejéig, és meghallgatják azt, amit az igazgató nő mondd). Ez még így oké is, de ilyenkor a díszteremben ilyen félkörben kell ülni, így nincs túl sok helyed. Márpedig ha így ülsz 1 órán keresztül, megeshet, hogy elzsibbad a lábad. Ez egy teljesen normális reakció szerintem, amit nyilván már mindenki megtapasztalt. Illetve gondoltam ezt én. Na naív is eszemmel:D Ám mint kiderült van egy osztálytársam, aki még nem. Mivel úgy is nagyon szeretek mindenféle álnevet adni itt mindenkinek, neki is adok egyet. Mostantól hívjuk csak Rómeónak:D Na már most Rómeó egyszer csak megszólalt: te Dani, nem érzem a bokámat. Mondtam neki, hogy: Oké. Majd pár másodperc múlva megszólalt, hogy: áááááááááááááááh, nem érzem a lábam. Én, illetve a a környezetemben ülő osztálytársaim ezt egy "neeeeeeeeexDDD"-vel konstatálta. Majd Rómeó mondta, hogy neki tényleg nagyon zsibbad a lába. Én ekkor már sírtam a röhögéstől, mivel nagyon durván pánikba esett. Majd mondta, hogy jólvan, elmúlt, nincs gond. Meg kell hogy mondjam, nagy kő esett le a szívemről:) Nagyon aggódtam! Körülbelül 5 percre rá, ismét odaszólt, h basszus basszus, megint kezd zsibbadni. Nem tudom leírni, hogy ekkor mennyire elkezdtem szakadni:D Hogy fokozzam az aggodalmát, mondtam neki, hogy ha valakinek 10 percen belül kétszer zsibbad el a lába, az komoly problémát jelenthet:D Ezek után ő méginkább pánikba esett, aminek hangoot is adott, még több "basszussal" és "áááával":D Mivel épp a kommunizmus áldozatairól volt megemlékezés, 1 perces néme csend következett, amihez mindenkinek fel kellett állnia. Fel is álltunk, azonban ő nem tudott, így odaszólt elesett hangon, hogy "segítsetek felállni":DD Bár nem vagyok rá büszke, de az 1 perces csendből nem lett 1 perces csend..:/ A megemlékezés után Rómeó kezébe vette a cipőjét(mivel időkőzben levette, hátha ezzel javít a helyzeten) és felbicegett a terembe.:DD Életem legjobb belső kommunikációja volt:D

II. Elérkezett a február 25. ami azt jelentette, hogy ma 6. órában kémia tz lesz 2 és fél hónapnyi szerves kémiából, ami egyenlő a halállal:) Nos es ilyen no comment dolog:D Miután mindenki megírta, vagy ha nem is írta meg, legalább végigülte a 45 percet, kimentünk szitre, és elemeztük az utolsó óra eseményeit. Ekkor az osztályomból többen elmítették, hogy nekik ez a dolgozat bizony nem fog jobban sikerülni az egyesnél:D Viszont ez még alapjában véve nem vicces meg semmi, viszont amit ez után hallottam. Hát azon szakadtam. A Lilla mondta, h ő tegnap hajnali 1kor ráírt a Csengére, hogy ő érti-e a kémiát? Erre a Csenge a következőt válaszolta: "Lilla, nekem nincs kémia füzetem, én wikipédiáról tanulom a szerves kémiát." És ezek után linkelte a Lillának wikit:D Na ez az ami nem mind1. Tehát ezek után Csenge.. RESPECT!:D

[ezt a bejegyzést nem akartam ma befejezni, ám a Lilla kedvéért ezt is bevállaltam. Említette, hogy ő holnap 2 tz-t ír, és ez lenne a napjának a "szentenciája". Ohh, és sok sikert holnap :) ]
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr981791036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása