danci blogja

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

A kényelemért bármit? :D

2010.04.15. 00:42 Dancika

Szokásomhoz híven elindultam szit felé. Társam volt ezen rövid idő alatt a Kinga és a Csaba. Mikor felértünk, hihetetlen dolgot láttunk. Illetve először csak én. A többiek csak akkor vetté észre, mikor én már szakadtam a röhögéstől. De ne siessünk ennyire előre. Nyilván sokan tudjátok(de akadhatnak olyanok is, akik még nem), hogy sziten az összes padot odaláncolták a padkához. Ez feltehetőleg azért következett be, mert mindig össze toltak 2 padot, hisz úgy többen le tudnak ülni, vagy fel tudod tenni a lábad, stb. Ám mint az kiderült, néhány honfitársunkat ez sem tartotta vissza, és megoldották a problémát. Nem próbálom leírni azt amit láttam, inkább meséljenek a képek..
















































Na igen.. ez a nem mind1 sztem. Európa Kulturális Fővárosa.. szééép:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr381922409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csenge :) 2010.04.16. 23:07:32

hey danci nem felejtettelek el elolvasni, hát hallod ezt a bogár elméletet még stilizáld picit mer elég sovány.A képeken meg besirtam.
süti beállítások módosítása