danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Tante Márta, mint tanító jellegű olvasmány! :D

2010.01.16. 00:06 Dancika

Péntek este van.. én meg itthon vagyok. Mondjuk se erőm, se kedvem nem volt elmenni itthonról, nameg holnap edzőmeccs. Mire jók az ilyen péntekek? Blogírásra:) Történt jópár dolog az elmúlt 2 hétben. Nyilván mindent nem tudom leírni, de ami úgy tényleg említést érdemel itt lesz.

1. Talán kezdjük azzal, hogy szüleim és Balázs elutaztak 8-án síelni olaszba. Tehát én voltam csak itthon a bátyámmal és az ő bartátnőjével, aki erre a pár napra ideköltözött, ami azért is volt jó, mert ha mi ketten fiúk lettünk volna csak itthon, akkor a rend a gyakorlatban nem nagyon valósodott volna meg. Köszi Ivett:) Rögtön szombaton át is jöttek páran. Nem buli volt, ezt hangsúlyoznám. Szóval most nem kell megsértődni, h "nekem nem is szólt a Danci..", mint a Drága Lorcsi:P Ha buli lesz, mindenki tudni fog róla. Mármint akinek szoktam szólni:D Volt itt ezen a kis ligtos estén minden. Részletesebb leírást a Füli blogján találtok: fuli12.blogspot.com/2010/01/hazibulid.html ;) Mondjuk azt megemlíteném, h bár nem voltunk sokan, és mindenki kultúráltan viselkedett(amit köszönök) azért a fa asztal kiégett egy olyan cigi alakú kis körben.. Emiatt paráztam csak kicsit, de aztán megoldottuk Bencével meg Ivettel. Addig törölgettük, amíg le nem jött az a fekete rész az asztalról. Csak ezzel jött a fa felszíne is. És ekkor került elő Balázska tolltartójából egy barna filc:D Most szinte nem is lehet látni. Továbbá külön köszönet jár annak a 3 nemeslelkű fiatalembernek, aki reggel(amíg én az este fáradalmait pihentem ki), rendet rakott lent. Persze ezek után is jó 4 órát takarítottunk, de azért jól jött a segítség, mivel miután felkeltem, jött a telefon mamámtól, h negyed óra múlva itt van. Na már most ha ők nem csináltak volna ilyen rendet, nem tudom 15 perc alatt mire jutottam volna. Köszi h itt itt voltatok,lesz még hasonló:)

2. Említést kell tennem kedvenc testnevelés tanárunkról, aka Kunos tanár úrról. Persze aki nem volt még az ő óráján, az egyrészt nagyon sajnálhatja, másrészről pedig nem feltétlenül fogja értékelni a következő történetet. De nem érdekel:P Aki ott volt úgyis jót fog nevetni ezen most is:) A történethez elengedhetetlen egy, még a téli szünet előtti esemény ismerete. Szünet előtti utolsó órán kimentünk szitre. Kérdeztük a tanár úrat, hogy ihatunk-e egy forralt bort. Errő mondta, h nem. Mit volt mit tenni, megkérdeztük, h ihatunk-e forralt bort HA neki is veszünk?:D Mivel ő mindig is példamutatásáról volt híres iskolánk falai között, kijelentette, h nem. Bár mind láttuk, h ő is jobban örült volna ha a nem helyett igent mondhatott volna. Na mind1, a forralt borozás elmaradt. És most térjünk vissza a szünet utáni tesiórára. Bejelentette, hogy ő áprilisban nyugdíjba megy, éppen ezért addig kéne dolgoznunk, h le tudjon zárni minket, "hisz utána már úgyis le fog szarni minket az a tanár aki velünk lesz" :D Ezt követően megkérdeztük, h miután már nem lesz tanár, elmehetünk vele forralt borozni. Erre ő benyúlt a farzsebébe és kivett 2db ezer forintost és annyit mondott: "Én az órátok után megyek forralt borozni!" és mellékelt még egy gonosz kacajt is. Ekkor belőlünk kitört a nevetés. Majd jött a rendkívül hasznos tesióra. Amúgy minden tesi ugyan az kb. Van 3-4 perc bemelegítés. Ez fekvőtámaszokból áll leginkább, amikor számolja valakiét(mindig a Dénesét), és ha nem csinálja meg az összeset(sose csinálja meg az összeset), akkor mindenki előről kezdi(sose kezdjük előről). Aztán jön egy labdajáték, amit a mindenki csak "focinak" szokott hívni, de hát kérem.. azért khm.. AZ NEM FOCI. Az amit mi csinálunk tesin, úgy definiálható, hogy a labdával azt csinálsz amit szeretnél(akár kézzel is leveheted), és a társaddal is azt csinálsz amit szeretnél. Persze ezek a tesiórák meg vannak örökítve a Dénes telóján. Majd ha egyszer lesz olyen szíves feltenni "jútyúbra" akkor szólok:D

3. Majd elfelejtettem a sítábort. Hűűűűhaa. Jólesz:P És már csak 2 hét. Annyira ott lennék. De nemcsak én. Mindenki, akivel beszéltem. Miután hazajöttünk arról is fogok írni egy jó kis bejegyzést remélhetőleg. Legalábbis ez a tervem. Bár tavaly is ez volt, mégse jött össze:/ Viszont most úgy döntöttem, hogy nem írok többet, inkább elmegyek wiizni. De azt még hozzáteszem, hogyha azt reméltétek, h bármi féle magyarázatot találtok arra, hogy miért is "Tante Márta, mint tanító jellegű olvasmány!" a cím, akkor mostmár biztosan rájöttetek, h nem fogtok:) Valaki tuti megérti majd:D Na jók legyetek:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr691675944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása