danci blogja

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Legutóbbi kommentek

Egypt '10

2010.04.29. 21:36 Dancika

Újra itt. Újra Egyiptomban. De minden olyan mint tavaly. Az idő remek, az emberek kedvesek, a repcsin a stewardessek pedig még mindig gyönyörűek:D Na de vissza az elejére. 7:30-kor el is tudtunk indulni otthonról. 9:50-re Pesten voltunk. Gyors becheckolás, ahol még egy személyre szóló motozásban is részesültem, mivel valami oknál fogva el kezdett csipogni a kapu.:D Felszállás 11:50-kor, leszállás 15 óra körül. Mellesleg egy gépen utaztunk Bárdosi Sándorral, akinek a neve ismerős lehet egy Kiss Ádám stand-upból, ahol a Celeb vagyok, ment ki innen c. valóságshow-t parodizálta:D Csomagokat gyorsan összeszedtük és indulás a buszokhoz. Jajj, majdnem elfelejtettem. Mikor vettük fel a csomagokat, én felkaptam a sajátomat, és be is tettem a buszba. Ám nem sokkal később utánunk szólltak, hogy rossz bőröndöt tettünk el(hozzáteszem, ugyan úgy nézett ki:D), és amin a mi nevünk van, az egy német túristánál van:D Nyilván én voltam aki rosszat vettem fel. A német tag kicsit osztott, én meg bólogattam, mert kb semmit sem értettem abból amit mondott, bár erről a Geri tudna inkább mesélni. Mármint, hogy milyen is a német tudásom/tudásunk:D  Miután ez megvolt irány a hotel. Kipakolás és még egy gyors csobbanás:) Vacsi után a tavalyi évhez képest irány a bár. Annyi különbséggel, hogy idén nem jött a bátyám. Ez annyiban módosította a dolgokat, hogy nincs kivel ülnöm a bárban. De sebaj. Van egy Timi és van egy Dóri, aki sokáig fent marad msnen, és elviseli a hülyeségeime. Illetve vannak a kedves pultosok, akikkel elég jókat lehet dumálni. Meg kell említenem, hogy a 18 év alattiek más színű karszalagot kapnak, így ők nem kaphatnak alkohol tartalmú italokat. Na persze..:D Mint tavaly, idén se állta meg ez a helyét. Csak össze kell haverkodni velük:) Persze ez nem azt jelenti hogy én ittam volna bármiféle alkoholos italt(A).. Most is itt ülök a bárban, szívom a vizipipát, iszom a koktélom, és szól az élőzene, ahol világhírű kalsszikusokat adnak elő "enyhe" akcentussal. De sebaj, megvan a hangulata :) A holnap utánt várom még nagyon. Quazozás a sivatagban. Adni fogja szerintem. Máté ehhez annyit fűzött hozzá, hogy reméli ott is döglök meg:D De nem is vártam mást tőle:D Jók legyetek! :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dancika.blog.hu/api/trackback/id/tr391962986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszii 2010.04.29. 22:29:53

édesem, a Timi- után elfelejtettél pár dolgot odaírni! :D

szöszii 2010.04.29. 22:36:02

de amúgy ne hidd, hogy elviselem a hülyeségeid :) blablabla

Dancika 2010.04.29. 23:29:52

mi is maradt le cica? :D
süti beállítások módosítása